Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Šéfom Zákazníckej divízie ČSOB (v minulosti divízia marketingu) sa stal od 1.novembra Martin Gazárek. Zodpovedný je za riadenie marketingových kampaní, segmentové riadenie, profilovanie značky a komunikáciu celej ČSOB Finančnej skupiny.     

Nový priestor pre talenty

CSOBGazarek_nowatMartin Gazárek pracuje v ČSOB Finančnej skupine od januára 2011, kedy nastúpil na post riaditeľa divízie spotrebného financovania. Od apríla 2014 bol zodpovedný za  rozvoj zákazníckej skúsenosti transformáciu spoločnosti.

V novembri 2015 nastúpil na post riaditeľa zákazníckej divízie, v minulosti známej pod názvom Divízia marketingu ČSOB. Martin Gazárek je zodpovedný za odbor komunikácie, odbor úverov pre retail a MicroSME, odbor depozít a platieb, prieskum trhu a analýzy a v neposlednom rade za segmentové riadenie.

„Je to pre mňa výzva a verím, že spoločne v spolupráci s kolegami budeme pokračovať v budovaní kvalitnej značky ČSOB skupiny a naďalej pracovať na službách k maximálnej spokojnosti zákazníka. Aj preto nesieme od novembra nový názov „Zákaznícka divízia ČSOB“, nakoľko spokojnosť klientov je pre nás na prvom mieste. Verím, že spoločne s tímom budeme pokračovať v dosahovaní výborných komunikačných aj obchodných výsledkov a posunieme značku ČSOB opäť o kus vpred,“ povedal Martin Gazárek, riaditeľ Zákazníckej divízie ČSOB.

Martin Gazárek je manažér s pätnásťročnými skúsenosťami v oblasti marketingu, predaja či zákazníckeho servisu. Bol súčasťou viacerých zmenových programov. V minulosti pracoval v spoločnosti Slovak Telekom na viacerých pozíciách. Vyštudoval Ekonomickú univerzitu v Bratislave.

Značky: