Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť ZF oznámila spustenie svojho Employer Branding Metaverse. Tento špičkový virtuálny priestor má znovu zadefinovať štandardy získavania talentov a budovania značky zamestnávateľa spojením inovatívnych technológií s interaktívnym zapojením kandidátov.

Okrem čítania informácií o spoločnosti na kariérnej webovej stránke môžu teraz kandidáti vstúpiť do virtuálneho sveta, ktorý predstavuje podstatu značky, firemnú kultúru a vzrušujúce príležitosti, ktoré na nich čakajú.

„ZF Employer Branding Metaverse ponúka komplexný a pohlcujúci zážitok, ktorý umožňuje potenciálnym kandidátom a súčasným zamestnancom objavovať produkty a kariérne príležitosti, a zapájať sa do živých podujatí v interaktívnom, virtuálnom svete,“ hovorí Martin Maas, vedúci Employer Branding v spoločnosti ZF. „Táto iniciatíva podčiarkuje našu oddanosť inováciám, nielen v rámci našich produktových radov, ktoré už profitujú z riešení X-Reality, ale aj v našich stratégiách náboru a zapojenia zamestnancov.“

Hlavným prvkom Metaverse je globálny priestor, ktorý návštevníkom poskytuje široké spektrum informácií o cieľoch a globálnom dosahu spoločnosti. Dopĺňa ho päť regionálnych priestorov, ktoré sa zameriavajú na konkrétne krajiny a regióny, kde spoločnosť ZF pôsobí. Tieto zóny sa venujú lokálnym nuansám a profesionálnym príležitostiam, čím prezentujú rozsiahlu stopu a inkluzívnu kultúru spoločnosti.

Virtuálne prostredie Metaverse je vybavené niekoľkými kľúčovými funkciami, ktoré majú zvýšiť interakciu a zapojenie používateľov:

  • Nástroje na priame náborové aktivity: Potenciálni kandidáti si môžu naplánovať osobné stretnutia s náborovými pracovníkmi prostredníctvom integrovaného online kalendára dostupného v každej regionálnej oblasti. Kandidát rozhodne, či sa stretnutie uskutoční cez nástroj na videohovory alebo v rozhovorovej miestnosti Metaverse prostredníctvom avatara.
  • Prezentácie zamestnancov a živé podujatia: Platforma ponúka pohľad do života ambasádorov zamestnancov a usporadúva živé podujatia na podporu interakcie a zapojenia v reálnom čase.
  • Interaktívna hra Coin: Používatelia získavajú mince za interakciu s rôznym obsahom, čo gamifikuje učenie sa o míľnikoch a inováciách spoločnosti.

ZF Metaverse Východoeurópsky priestor

Ako jeden z regionálnych priestorov uverejnených v prvej sérii poskytuje Eastern Europe Space užívateľom pohlcujúci zážitok pri skúmaní pôsobenia spoločnosti ZF v regióne zahŕňajúcom Poľsko, Českú republiku, Slovensko, Rumunsko, Maďarsko a Srbsko. Prehľad zastúpení spoločnosti ZF vo všetkých týchto krajinách nájdete v Metaverse.
 
Okrem toho vytvára jednotnú platformu, ktorá umožňuje potenciálnym kandidátom komunikovať so spoločnosťou ZF prostredníctvom virtuálnych podujatí, kampaní na sociálnych sieťach apod., a preskúmať pracovné príležitosti v regióne.

Okrem externého náboru má Metaverse aj internú funkciu, a to organizovaním virtuálnych kariérnych veľtrhov v prvej fáze. Tieto veľtrhy umožňujú manažérom náboru propagovať otvorené pozície a priamo komunikovať s internými kandidátmi v dôverných virtuálnych rozhovorových miestnostiach, čo podporuje zameranie spoločnosti na internú mobilitu a kariérny rozvoj. Ďalšie interné prípady použitia sa v súčasnosti vyvíjajú pre globálne zavedenie.

„Pre spoločnosť ZF, ktorá sa nachádza vo fáze transformácie, je dôležité otvárať nové príležitosti pre našich zamestnancov a prilákať nové talenty, ktoré nás podporia, najmä v oblastiach orientovaných na budúcnosť,“ hovorí Martin Maas. „Nový Metaverse, ktorý sme vyvinuli prevažne s internými zdrojmi, nás podporuje v oboch úlohách.“

Značky: