Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

ČSOB v roku 2020 začala s rozširovaním svojich služieb aj o SmartSlužby+. Ide o riešenia iných partnerov, tzv. beyond banking služby, integrované priamo v prostredí appky ČSOB SmartBanking.

Vďaka tomu si môžu klienti a klientky ČSOB popri bežnej správe financií vybaviť okrem iného aj parkovanie, kúpiť lístok na verejnú dopravu či odfotiť doklad z nákupu a namiesto krabice od topánok ho nechať archivovaný v appke pre prípad budúcej reklamácie. Medziročné porovnania za 1. kvartál 2024 potvrdzujú rastúci záujem klientov o tieto služby, ktoré by na prvý pohľad od banky neočakávali.

V prvých troch mesiacoch tohto roka si klienti cez appku ČSOB SmartBanking zakúpili takmer 74.000 lístkov na spoje bratislavského integrovaného dopravného systému, čo je o 20% viac ako v rovnakom období minulého roka. „Veríme, že po tom, ako sme túto službu nedávno rozšírili aj o možnosť sledovať live odchodové tabule spojov priamo v našej appke, bude pre klientov ešte viac relevantná. A to aj vďaka tomu, že si cez ňu môžu kupovať nielen jednorazové lístky, ale už aj električenky,“ uviedol v tejto súvislosti Branislav Straka, člen predstavenstva ČSOB zodpovedný za produkty, procesy a inovácie.

V lete minulého roka sme služby mobility rozšírili aj o košickú mestskú hromadnú dopravu a počet predaných lístkov v metropole východného Slovenska sa postupne dostáva k úrovni prevyšujúcej 2500 kusov mesačne. Významný medziročný nárast sme zaznamenali v prípade nákupov lístkov na vlak, v prvom štvrťroku 2024 medziročne o 28%.

Ďalšou SmartSlužbou+, ktorú klienti v appke od ČSOB nájdu, je možnosť parkovania. „Stačí si otvoriť aplikáciu, nájsť najbližšie parkovacie miesto v systéme ParkDots alebo Urbi, vybrať si ho a zaplatiť. Počet takto zakúpených parkovacích lístkov za prvý kvartál sa zvýšil medziročne viac než 5-násobne,“ doplnil B. Straka. Aktuálne je táto služba dostupná v 22 mestách na Slovensku a prostredníctvom ČSOB SmartBanking sa mesačne predá viac než 2200 parkovacích lístkov.

O 52% sa medziročne zvýšil počet naskenovaných bločkov a za prvý kvartál si ich klienti do appky uložili až 33.320. „Ak si predstavím, že domácnosti na Slovensku sú doslova odľahčené o tieto tisícky papierových bločkov, ktoré už nemusia pracne skladovať v krabiciach a rôznych zakladačoch, ale majú ich archivované priamo v našej appke, môžem hrdo konštatovať, že klientom naozaj prinášame inovácie pre ich komfortnejší život,“ zdôraznil B. Straka.

ČSOB bude svoju ponuku treťostranových SmartSlužieb+, ktoré ponúka ako jediná na trhu, aj ďalej rozširovať. „Mať dnes účet bez poplatku a spoľahlivú aplikáciu pre pohodlnú správu financií vnímame už ako „must“. To, v čom chceme klientovi poskytnúť pridanú hodnotu, je komfort a úspora času, a práve preto vidíme v našich SmartSlužbách+ veľký potenciál. Lebo cez ne im vieme poskytnúť na jednom mieste široký ekosystém riešení na jedno otvorenie appky,“ uzavrel B. Straka.  

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.