Konferencia prinesie 14 spíkrov a know-how, ako sa odlíšiť od konkurencie, dosahovať vyššie zisky a zlepšiť zákaznícky servis

Novinky a rady zo sveta online predaja aj marketingu prináša ďalší ročník konferencie ShopComm, ktoré je určená nielen e-shopom, ale akýmkoľvek biznisom, ktoré využívajú svet internetu. Koná sa v štvrtok 25. októbra 2018 v Hoteli Color v Bratislave.

O svoje know-how sa podelia zástupcovia štyroch e-shopov ocenených v súťaži ShopRoku – Notino, ArmyoriginalBubulakovo a Nay. Značka dizajnových stoličiek Neseda sa podelí o svoj úspešný príbeh, ktorý sa práve nachádza vo fáze zahraničnej expanzie.

Kľúčovým predpokladom pre úspech online aktivít je odlíšiť sa od konkurencie. Michal Král z portálu Pricemania, ktorý pracuje pre najväčších hráčov na trhu, prezradí, ako si zanalyzovať konkurentov.

Slovenská podnikateľka a konzultantka žijúca v Austrálii Silvia Myers poradí, ako sa vyrovnať s tromi najvážnejšími problémami e-shopov – vysokými nákladmi, nízkymi ziskami a klientmi, ktorí sa nevracajú.

Spojenie psychológie a marketingu sľubuje prednáška od Mindworx, ktorá pomáha firmám poštuchnúť klientov tam, kde ich chcú mať.

Program akcie nájdete na www.shopcomm.eu/program, registrovať sa môžete na www.shopcomm.eu/registracia.

Na konferencii ShopComm vystúpia tento rok aj spoločnosti DPD, IPSOS, NEOSHIPRIESENIA. Organizátorom je FUSION, generálnym partnerom PRICEMANIA, hlavnými partnermi DPD a NEOSHIP, partnermi WEBGLOBE – YEGON, THE BRIDGE, BIZNISWEB a RIESENIA.COM.

Značky: