Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť TÜV SÜD Slovakia bude využívať servis agentúry mediamedia pri svojej externej komunikácií so zákazníkmi, partnermi a médiami.

Cieľom spolupráce bude zvýšiť povedomie verejnosti o službách TÜV SÜD, ako aj poskytovanie zaujímavých a užitočných informácií z prostredia inšpekcie a certifikácie.

„Snažíme sa podporovať nové technológie, poukazovať na bezpečnosť a prinášať slovenským firmám kvalitu. Naša spoločnosť sa opiera o zázemie globálneho lídra v oblasti certifikácie a inšpekcie a prináša pridanú hodnotu do všetkých relevantných odvetví priemyslu. A aj keď nie sme bežnej verejnosti úplne známi, prinášame témy, ktoré sa týkajú každého z nás,“ povedal PR a marketingový manažér TÜV SÜD Slovakia Miroslav Turza.

Počiatky spoločnosti TÜV SÜD siahajú do roku 1866, v minulom roku oslávila svoje 150. výročie a jej centrála sa nachádza v nemeckom Mníchove. Je jedným z popredných svetových poskytovateľov služieb odbornej technickej podpory. Dnes má viac ako 24-tisíc zamestnancov na 1000 miestach po svete. TÜV SÜD Slovakia je členom skupiny TÜV SÜD a ponúka certifikačné a inšpekčné služby pre firmy slovenského priemyslu.

mediamedia je PR a konzultačná agentúra, ktorá poskytuje integrované služby širokému spektru klientov. Má bohaté skúsenosti s plánovaním a realizáciou komunikačnej stratégie – vrátane dennej agendy, prípravy textov, manažmentu podujatí, krízovej komunikácie a komunikácie na sociálnych sieťach.

mediamedia má klientov z viacerých odvetví, či už ide o informačné a komunikačné technológie, finančné služby, verejnú správu, médiá alebo ľudské zdroje. Agentúra má skúsenosti aj s nadnárodnou spoluprácou z viacerých medzinárodných projektov.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.