Chyba by mala byť odstránená počas niekoľkých dní.
Telekom začiatkom marca predstavil nové rozšírenie služby Magio GO pre webový prehliadač Chrome. To malo vyriešiť problémy s používaním služby na počítači, ktorá dovtedy fungovala iba v prehliadači Firefox.
Avšak ani nové riešenie sa nevyhýba problémom. Už niekoľko dní služba nefunguje korektne a aj v prehliadači Chrome beží iba v obmedzenom režime a vyzýva používateľa k tomu, aby si nainštaloval prehliadač od Googlu. Pritom ho používateľ práve aktívne používa na sledovanie služby. Nepomáha ani preinštalovanie rozšírenia či prehliadača a nakoľko v obmedzenom režime nefungujú napr. exkluzívne športové kanály, viacerým zákazníkom tento problém logicky prekáža.
Nová verzia prehrávača, v pláne sú aj HD kanály
Telekom nám poskytol vyjadrenie k aktuálnej situácii. Problém súvisí s prechodom z NPAPI štandardu na PPAPI štandard. Operátor aktuálne testuje už vylepšenú verziu prehrávača pre prehliadač Chrome a čo najskôr ju chce sprístupniť zákazníkom. Malo by sa tak stať v priebehu niekoľkých dní. Nová verzia prehrávača by mala vyriešiť aktuálny problém s nekorektným fungovaním služby v obmedzenom režime aj v Chrome.
Telekom taktiež prezradil, že pracuje na sprístupnení služby pre používateľov operačného systému macOS. Magio GO bude teda v blízkej budúcnosti fungovať v prehliadači Safari. Operátor v poslednom období spravil aj viaceré kroky, aby minimalizoval preťaženie služby, ku ktorému v minulosti dochádzalo. Do budúcnosti plánuje aj zaradenie kanálov v HD.
Prečítajte si aj: