Zákazníkom sa ospravedlňuje za komplikácie.
Doplnené aktuálne stanovisko k 1. 6. 2017, 10:30: Výpadok volaní do zahraničia a služieb v roamingu sa podarilo do veľkej miery odstrániť. Odchádzajúce a prichádzajúce hovory, SMS/MMS a využívanie dát sú opätovne vo veľkej miere dostupné. O2 sa ospravedlňuje a o spôsobe kompenzácie bude informovať v najbližších dňoch.
Operátor neskôr potvrdil, že porucha, ktorá spôsobila nedostupnosť služieb O2 v roamingu, je odstránená a špecifikoval dôvod problémov. Technické analýzy potvrdili, že výpadok bol spôsobený softvérovou chybou na komunikačných uzloch spoločnosti CETIN zabezpečujúcich medzinárodné spojenie. Výpadok trval približne od utorka popoludnia, pričom volania do zahraničia sa podarilo obnoviť už v stredu vo večerných hodinách. Výpadkom roamingu bolo zasiahnutých okolo 100 tisíc zákazníkov O2, ktorí sa v tomto čase nachádzali v zahraničí. O2 bude všetkých dotknutých zákazníkov kompenzovať.
Pôvodný článok: Operátor O2 zaslal médiám vyjadrenie, v ktorom sa ospravedlňuje za aktuálny výpadok služieb v oblasti roamingu a volaní do zahraničia. Následkom toho majú zákazníci O2 Slovensko a O2 Česká republika problémy s prihlásením sa do siete lokálneho operátora v roamingu a nemôžu realizovať prichádzajúce, odchádzajúce hovory, SMS, MMS ani využívať dátové služby. Zároveň nie je možné volať zo SR do zahraničia.
Výpadok nastal na strane dodávateľa CETIN, s ktorým operátor intenzívne pracuje na odstránení poruchy. O2 sa ospravedlňuje zákazníkom za komplikácie, riešenie problému považuje za prioritu a o ukončení výpadku a výsledku bude informovať.
Zdroj: O2
Prečítajte si aj:
O2 má už 10 rokov. A oslávili to naozaj poriadne s 10 príbehmi, ktoré menia Slovensko