Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť MEDIARESEARCH SLOVAKIA, s.r.o. zmenila s účinnosťou od 17. 6. 2015 svoj názov na Nielsen Admosphere Slovakia, s.r.o.. Spolu s názvom zmenila aj svoje logo a ďalšie brandové prvky. Po zmene názvu materskej výskumnej agentúry MEDIARESEARCH na Nielsen Admosphere a tiež zmene názvu sesterskej agentúry MEDIARESEARCH Bulgaria na Nielsen Admosphere Bulgaria tak zavŕšila proces rebrandingu skupiny. Dňom 17. 6. 2015 vstupuje do platnosti aj nová sídelná adresa spoločnosti. Od tohto dátumu je nové sídlo spoločnosti na Lazaretskej ulici, číslo 23 v Bratislave.

„Zmenou názvu slovenskej dcérskej spoločnosti sme zakončili proces premenovania celej skupiny, ktorý sme chystali po tom, čo sa naša agentúra minulý rok v júli stala členom holdingu Nielsen. AC Nielsen Netherlands vtedy odkúpil 51%-tný podiel v MEDIARESEARCH,“ uviedla predsedníčka  predstavenstva Tereza Šimečková.

Pod značkou Nielsen Admosphere pôsobí materská spoločnosť už od 1. Júna a 17. 6. 2015 došlo aj k premenovaniu slovenskej pobočky. „Názov Nielsen Admosphere sme zvolili kvôli jednoznačnému prihláseniu spoločného podniku k skupine Nielsen. MEDIARESEARCH z názvu vypadol preto, lebo spojenie Nielsen Media Research používal Nielsen ako brand na iný účel práve v USA. Admosphere je už niekoľko rokov pre nás dôležitou a zavedenou značkou, ktorá bude odteraz používaná v širšom zmysle,“ vysvetľuje dôvody vzniku nového názvu Tereza Šimečková.

„Pretože Admosphere je aj názvom spoločnosti, ktorá reprezentuje pôvodných vlastníkov skupiny MEDIARESEARCH, nová identita taktiež vyjadruje partnerstvo nadnárodnej a miestnej zložky joint-venture,“ hovorí Michal Jordan, podpredseda predstavenstva spoločnosti a dodáva: „Veríme, že klienti si nové logo budú aj naďalej spájať s ľuďmi, ktorí stoja za touto značkou a kvalitou, ktorú chceme poskytovať aj naďalej.“

Nový logotyp skupiny Nielsen Admosphere reprezentuje ako identitu nadnárodnej výskumnej spoločnosti Nielsen, tak aj pôvodnú identitu agentúry MEDIARESEARCH. Vizuálnemu štýlu novej spoločnosti bude aj naďalej dominovať pôvodná oranžová farba, pričom česká, slovenská i bulharská časť skupiny bude využívať jednotný logotyp.

 

MEDIARESEARCH Slovakia, resp. teraz už Nielsen Admosphere Slovakia, pôsobí na slovenskom trhu už od roku 2002. Okrem klasických výskumov trhu (online prieskumy CAWI, CATI prieskum…) sa sústreďuje aj na rozsiahle a metodologicky a technologicky náročné mediálne výskumy. Na Slovensku od roku 2007 v spolupráci s Gemius Slovakia realizuje Výskum návštevnosti internetu a sociodemografie jeho užívateľov (AIMmonitor) a od roku 2013 monitoruje internetovú reklamu pod názvom Admosphere SK.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.