Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Ešte viac technológií pre zlepšenie športových výkonov

Milovníci športových vozidiel sa môžu tešiť na ešte väčší výkon a športovejší dizajn. Nový Renault MEGANE R.S. TROPHY je čerstvou posilou modelovej rady Renault Sport a rozširuje rodinu verzií Trophy,  prítomných už v prvej generácii modelu Megane R.S.

Nový MEGANE R.S. TROPHY prichádza s úplne novou verziou 1.8-litrového turbo motora, ktorý prináša zvýšený výkon 300 koní a krútiaci moment 420 Nm[1]. To všetko vďaka využitiu priekopníckych technológií, použitých obzvlášť v prípade  turbodúchadiel a výfukového systému. Tento vylepšený motor môže byť kombinovaný s manuálnou prevodovkou alebo s dvojspojkovou prevodovkou EDC.

Nový MEGANE R.S. TROPHY využíva najnovšie inovácie Renault Sport v oblasti podvozkov a zavesenia kolies, vrátane systému aktívneho riadenia všetkých 4 kolies 4CONTROL a tlmičov s hydraulickými dorazmi na všetkých štyroch kolesách. Je štandardne dodávaný s podvozkom Cup, ktorý sa vyznačuje tuhším zavesením a mechanickým samosvorným diferenciálom Torsen®. Táto verzia je naviac vybavená bimateriálovými  prednými brzdovými kotúčmi, špeciálnymi 19-palcovými kolesami a vysoko výkonnými pneumatikami Bridgestone, ktoré je možné skombinovať s novými exkluzívnymi a ľahšími kolesami.

Pre čo najlepší možný pocit v aute môže byť Nový MEGANE R.S. TROPHY vybavený novou generáciou predných sedadiel Recaro s čalúnením Alcantara®. V súlade s potrebami všetkých nadšencov športových vozidiel, ktorí hľadajú exkluzivitu, zostáva verzia TROPHY aj naďalej vhodná pre každodenné použitie a disponuje všetkými prednosťami Megane R.S., napríklad:

 Systém palubnej telemetrie a získavania jazdných údajov, R.S. Monitor

 Výkonný osvetľovací systém R.S. Vision

 Možnosť výberu rôznych režimov jazdy pomocou systému Multi-Sense

[1] Vo verzii s prevodovkou EDC

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.