Spoločnosť SHELL Slovakia, predstavila vynovenú verziu vernostného programu, ktorý nám uľahčí cestovanie. Ak ste členom vernostného programu Shell ClubSmart, od jesene môžete využiť ďalšie.

Už to nie je o tom, že si na záver roka niečo za získané body kúpite, prípade si pri tankovaní mierne zlacníte benzín/naftu. Teraz sú tu pre vás asistenčné služby zadarmo. ak teda dostanete defekt na diaľnici alebo na čerpacie stanici natankujete namiesto nafty benzín, Shell vám pomôže. Podmienkou je, že predchádzajúci mesiac musíte mať plusový pohyb na vašom konte, teda musíte získať aspoň jediný vernostný bod. A to sa fakt oplatí. Tiež môžete zabudnúť na plastovú kartu, teraz ju máte v mobile. Poďme na detaily.

Vernostný program spoločnosti Shell prešiel veľkými zmenami. Novinky zahŕňajú asistenčné služby pre členov, možnosť vymeniť body za zľavu pri platení, nové partnerské spolupráce či digitálnu kartu. Zákaznícke správanie sa mení a každá čerpacia stanica musí bojovať o svojich zákazníkov. Vernostný program Shell ClubSmart pritom vznikol na Slovensku už v roku 1998 . Aktuálny trend je možnosť rýchlo minúť body priamo priamo na stanici. Ľudia hľadajú jednoduché a zrozumiteľné vernostné programy s atraktívnymi odmenami.

Peter Szabo, manažér vernostného programu Shell ClubSmart

Asistenčné služby pre členov

Vďaka asistenčným službám môžete požiadať o pomoc v situáciách, v ktorých by si sami možno nevedeli poradiť. Služby pokrývajú prípady, ako sú vybitá batéria či poškodená pneumatika, no zákazníci ich môžu využiť aj v situáciách, keď natankujú nesprávne palivo alebo im palivo jednoducho dôjde. Súčasťou „balíka“ je aj právne poradenstvo. Právne poradenstvo zákazníka usmerní v prípade, ak sa stretne s vandalizmom, krádežou vozidla alebo pokusom o krádež. Podmienky pritom nie sú nijako náročné. Oprávnenie využívať asistenčné služby pre členov má každý, kto vlastní vernostnú kartu, má vytvorený účet na Shell Online a v predchádzajúcom mesiaci uskutočnil transakciu v hodnote aspoň jedného bodu Shell ClubSmart na stanici. Asistenčné služby pre členov poskytuje Shell prostredníctvom exkluzívneho partnera Allianz Assistance.

Koľko budete čakať?

Asistenčná pomoc by vám mala byť na území Slovenska poskytnutá do 45 minút. Rovnako bezplatne máte nárok na 45 minút práce technika s vašim problémom. Nie všetko je samozrejme zadarmo. Napr. ak treba pri vašom defekte meniť pneumatiku, musíte si ju kúpiť, rovnako ak vám dôjde palivo, treba ho zaplatiť. Pomoc sa však k vám dostane a toto neplatíte.

Digitálna karta a zľava na nákup

Po novom môžete mať vernostnú kartu aj v mobile, čím si udržia všetky výhody doslova poruke a nemusíte sa báť, ak si kartu zabudnete doma. Ďalšou novinkou je rozšírenie doposiaľ najobľúbenejšej odmeny – možnosti vymeniť vernostné body za zľavu za palivo. Odteraz je možné nazbierané body vymeniť tiež za zľavu na tovar obchodu čerpacej stanici alebo služby (za 100 Shell ClubSmart bodov zákazník získa zľavu 50 centov). Súčasťou programu naďalej ostávajú rôzne atraktívne odmeny, ktoré nájdete v sezónnej limitovanej ponuke priamo na čerpacej stanici. Tu si ich  môžete pozrieť a získať ich za svoje body.

Nové partnerské spolupráce

Samotné zbieranie bodov je odteraz ešte rýchlejšie vďaka spolupráci s novými partnermi, ktorí ponúkajú služby spojené s cestovaním. Sú nimi Booking.com a Rentalcars.com. Vernostné body môžete získať na svoj účet za každé požičanie auta prostredníctvom Rentalcars.com a za každú rezerváciu ubytovania prostredníctvom Booking.com ak sa na dané stránky preklikne cez špeciálny odkaz uvedený na stránke vernostného programu Shell ClubSmart.

Prehľad noviniek

Nové výhody vernostného programu

  • asistenčné služby v spolupráci s Allianz Assistance
  • zľava na nákup za body
  • digitálna karta
  • sezónne ponuky odmien
  • spolupráce s novými partnermi Booking.com a Rentalcars.com

Asistenčné služby pre členov krok za krokom

Podmienky, ktoré treba splniť pre možnosť využívania asistenčných služieb

  • byť členom Shell ClubSmart
  • mať vytvorený účet na Shell Online
  • uskutočniť v predchádzajúcom mesiaci 1 nákup, ktorý má hodnotu aspoň 1 Shell ClubSmart bod

V akých situáciách môžete využiť asistenčné služby pre členov?*

  • poškodená pneumatika
  • načerpanie nesprávneho paliva
  • nedostatok paliva
  • vybitá batéria
  • právne poradenstvo

Kontakt na asistenčnú službu: +421 233 002 503

Podmienky asistenčných služieb

Oprava poškodenej pneumatiky

Služba pokrýva:

  • príchod a odchod diaľničnej služby vrátane 45 minút práce mechanika, ktorý vymení koleso s poškodenou pneumatikou za náhradné koleso v aute
  • prepravu auta do najbližšieho servisu, ak nie je možné spojazdniť auto na mieste, kde sa nachádza, vrátane 45 minút práce mechanika, ktorý zabezpečí prepravu

Zákazník si hradí:

  • náklady na prácu mechanika v servise
  • náklady na náhradné diely
  • náklady na kolesá
  • náklady na pneumatiky
  • náklady na disky

Dostupnosť: 24/7

Limit: neobmedzene

Odčerpanie nesprávneho paliva

Služba pokrýva:

  • príchod a odchod diaľničnej služby vrátane 45 minút práce mechanika, vymení nesprávne načerpané palivo, ak sa dá na mieste
  • prepravu auta do najbližšieho servisu, ak sa palivo na mieste nedá vymeniť, vrátane 45 minút práce mechanika, ktorý zabezpečí prepravu.

Zákazník si hradí:

  • náklady na kúpu a dopravu náhradných dielov
  • náklady na prevádzkové kvapaliny
  • náklady na palivo
  • náklady na prácu mechanika v servise

Dostupnosť: 24/7

Limit: neobmedzene

Dovoz paliva, ak vám dôjde

Služba pokrýva:

  • dovoz paliva v takom množstve, ktoré ma dovezie na najbližšiu otvorenú čerpaciu stanicu
  • prepravu auta na najbližšiu otvorenú čerpaciu stanicu

Zákazník si hradí:

  • náklady na palivo, ktoré prekročia minimálne potrebné množstvo

Dostupnosť: 24/7

Limit: neobmedzene

Pomoc pri vybitej batérii

Služba pokrýva:

  • príchod a odchod diaľničnej služby vrátane 45 minút práce mechanika, ktorý pomôže naštartovať auto
  • preprava auta do najbližšieho servisu, ak nie je možné spojazdniť auto na mieste, kde sa nachádza.

Zákazník si hradí:

  • náklady na kúpu alebo dovoz novej batérie
  • prácu mechanika v servise

Dostupnosť: 24/7

Limit: možnosť využiť 1 krát mesačne

Právne poradenstvo

Služba pokrýva:

  • telefonické alebo emailové poskytnutie niektorých informácií
  • poskytnutie základnej právnej pomoci, ktorá nevyžaduje analýzu a vypracovanie dokumentov
  • poskytnutie niektorých dokumentov v elektronickej podobe

Zákazník si hradí:

  • právne zastúpenie v akejkoľvek podobe

Dostupnosť: v pracovné dni, v čase od 9:00 do 17.00

Limit: možnosť využiť 1 krát mesačne

Značky:

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.