Spoločnosť sa aktuálne pripravuje na predstavenie smartfónu s 10-násobným zoomom.
Tak vysoké priblíženie bude zabezpečované pomocou periskopu. Huawei samozrejme využíva túto skutočnosť a aj ju dostatočne propaguje vo svojej kampani, pred samotným predstavením novej generácie populárneho radu P.
Huawei sa ani tento rok neubránil malému „zakopnutiu“ s publikovaním fotografií na sociálnej sieti Weibo. Ukázalo sa, že prezentované fotografie, nie sú vytvorené pomocou P30 alebo P30 Pro, aj keď kampaň naznačuje presný opak.
Zdroj informácií našiel jeden z obrázkov v portfóliu profesionálneho fotografa, takže je asi zbytočné vyzdvihovať fakt, že fotografia je vyhotovená pomocou DSLR fotoaparátu. Fotografia s vybuchujúcou sopkou je dokonca v online priestore už takmer desať rokov, kedy smartfóny ani nesnívali o možnostiach dnešných mobilných fotoaparátov.
Huawei nie je jediným výrobcom, ktorý buduje svoj marketing na fotografiách z DSLR, ale v takýchto prípadoch by mali byť jasne označené.
Zdroj: GSMArena
Titulný obrázok: Jake Olson
Prečítajte si aj: