Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Poisťovňa Allianz sa podľa rebríčka 2019 Interbrand Best Global Brand Rankings stala značkou číslo jedna v oblasti poistenia.

Hodnota značky Allianz oproti minulému roku stúpla o 12 % a dosiahla 12,1 miliárd dolárov. Od roku 2018 Allianz v rebríčku najcennejších globálnych značiek postúpila o 6 priečok a obsadila aktuálne 43. miesto.

„Sme hrdí na to, že sme sa stali číslom jedna v poistení. Je to znak toho, že naša stratégia a transformácia fungujú. Základom našej stratégie je Jednoduchosť vyhráva. Zvýšená hodnota našej značky odráža relevantnejšiu a konzistentnejšiu globálnu značku, ktorá sa transformuje na viac intuitívne produkty a služby a vyváži podnikanie do oblastí s vysokým dopytom a vyššou ziskovosťou,“ uviedol Serge Raffard, riaditeľ pre stratégiu, marketing a distribúciu skupiny Allianz.

„Budeme aj naďalej budovať našu značku, využívať jedinečné poznatky a pracovať spoločne s našimi zákazníkmi, aby sme im poskytli ešte lepšiu skúsenosť a zároveň investovať do trvalo udržateľných, inovatívnych partnerstiev ako Formula E, aby sme zvýšili našu prítomnosť a relevantnosť v živote našich zákazníkov,“ dodal Christian Deuringer, riaditeľ Global Brand management skupiny Allianz.

Rebríček Interbrand sa zameriava na hodnotenie troch oblastí – financie, správanie a stratégiu, čím získava celkovú hodnotu značky.

Značky: