Aplikácia bude v najbližších týždňoch aktívnejšia.

Spoločnosť túto možnosť zatiaľ spustí v pilotnej prevádzke iba v USA. Umožní tak umelcom si platiť za propagáciu nových hudobných albumov a to zasielaním notifikácií. Spotify však informuje, že tento spôsob reklamy bude pomerne nenásilný a používateľ sa bude môcť odhlásiť z ich prijímania. Táto možnosť však bude dostupná iba v prípade, že má používateľ aktivovaný prémiový balíček.

Portál Android Police informuje, že upozornenia, ktoré chce Spotify speňažiť však nie sú klasickými notifikáciami, ktoré sa zobrazujú v stavovom riadku. Ide o príležitostné kontextové okno, ktoré sa zobrazí s odporúčaniami na celú obrazovku priamo v aplikácii. Spotify tvrdí, že používateľom sa tieto odporúčania páčia, a teraz ich môže ponúknuť aj umelcom, ako určitú formu platenej reklamy.

Sponzorované upozornenia v aplikácii budú cielené podľa záujmov používateľov, takže by určite nemalo ísť o nepríjemnú formu reklamy. Práve naopak, veľa používateľov to môže potešiť. V prípade, že používateľ nechce, aby sa mu kontextové okná zobrazovali, Spotify umožní odstaviť prijímanie týchto informácií v dvoch režimoch – ignorovať konkrétnych umelcov alebo všetkých umelcov. 

Funkcia sa začína iba teraz testovať, pričom ak sa osvedčí, nemalo by trvať príliš dlho, pokým sa rozšíri ku všetkým používateľom.

Zdroj: AndroidPolice

Prečítajte si aj:

Recenzia Lamax Tips1: Veľmi dobré slúchadlá za super cenu

Značky:

Peter Hupka

Peter Hupka
Každý deň sledujem aktuálne dianie v technologickom svete a vyberám tie najzaujímavejšie témy pre náš web.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.