Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Tarraco s pohonom predných kolies kombinuje benzínový motor 1.5 TSI s výkonom 110 kW (150 k) a 7-stupňovú dvojspojkovú prevodovku DSG.

  • Nová verzia robí z najväčšieho SUV španielskej značky príťažlivú ponuku v segmente s veľkou konkurenciou
  • Novinka zvyšuje potenciál SUV u flotilových zákazníkov a predstavuje alternatívu pre zákazníkov, ktorí nepotrebujú pohon všetkých kolies 

SEAT opäť rozširuje svoju modelovú ponuku s cieľom zvýšiť svoj podiel na trhu a poskytnúť zákazníkom väčšiu možnosť voľby zavedením modelu Tarraco SUV s pohonom predných kolies v kombinácii s vyspelou dvojspojkovou prevodovkou DSG.

Doteraz bolo najväčšie SUV značky SEAT k dispozícii buď s pohonom predných kolies a manuálnou prevodovkou alebo s pohonom všetkých kolies 4Drive v kombinácii s prevodovkou DSG. Nová verzia tento nedostatok odstraňuje, čím sa rozširuje príťažlivosť modelu Tarraco s motorom 1.5 TSI pre flotilových zákazníkov a trhy, na ktorých pohon všetkých kolies nehrá významnú rolu.

Novú verziu poháňa turbodúchadlom prepĺňaný benzínový štvorvalec 1,5 litra s priamym vstrekovaním paliva, ktorý poskytuje maximálny výkon 110 kW (150 k) a maximálny krútiaci moment 250 Nm. Tarraco 1.5 TSI so 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou DSG dosahuje zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 9,5 sekundy a maximálnu rýchlosť 198 km/h.

S kombinovanou spotrebou 7,1-8,0 l/100 km v cykle WLTP a kombinovanými emisiami CO2 160-181 g/km sa najväčší člen rodiny SUV značky SEAT stáva ešte atraktívnejšou alternatívou, a to bez negatívneho ovplyvnenia dynamických vlastností.

SEAT Tarraco 1.5 TSI DSG sa bude predávať v dvoch verziách vybavenia Style a Xcellence v päťmiestnom i sedemmiestnom vyhotovení. Vďaka tomu si zákazníci môžu zvoliť takú kombináciu výkonnosti, funkčnosti a štýlu, ktorá optimálne zodpovedá ich životnému štýlu.

Modelový rad Tarraco, vyvinutý v technickom centre SEAT Martorell a vyrábaný v materskom závode koncernu Volkswagen vo Wolfsburgu, prispel k rozšíreniu celosvetovej pozície španielskej značky a bude sa naďalej rozširovať. Po uvedení verzie s pohonom predných kolies a prevodovkou DSG bude začiatkom budúceho roka nasledovať športová verzia vybavenia FR a v druhej polovici roka 2020 verzia s pohonom plug-in hybrid.

Technické údaje

Motor1.5 TSI
Počet valcov/ventilov4/16
Objem1498 cm3
Vŕtanie x zdvih74,5 x 85,9 mm
Kompresný pomer11:1
Max. výkon110 kW (150 k) pri 5000 – 6000 min-1
Max. krútiaci moment250 Nm pri 1500 – 3500 min-1
Prevodovka7-stupňová dvojspojková DSG (DQ381-7F)
Zrýchlenie 0-100 km/h9,5 s
Maximálna rýchlosť198 km/h
Kombinovaná spotreba palivaWLTP: 7,1-8,0 l/100km  (NEDC: 5,8 – 6,1 l/100km)
Kombinované emisie CO2WLTP: 160-181 g/km (NEDC:  132 – 139 g/km)

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.