Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Aj v súvislosti s možnou krízou sa zvyšuje záujem malých a stredných spoločností, ktoré sa snažia šetriť náklady a alokovať úspory. Spoločnosť rástla aj v ďalších segmentoch a úspešná bola aj v inováciách.

Rok 2019 ukázal významný rast operatívneho lízingu. „Záujem rastie najmä zo strany malých a stredných firiem, ktoré čoraz častejšie prechádzajú na operatívny lízing z klasických foriem obstarania vozidla, teda z hotovosti či finančného lízingu,“ konštatuje Lucia Čišková, výkonná riaditeľka Business Lease Slovakia. Spoločnosť je poskytovateľom operatívneho lízingu a komplexnej mobility. Ako podotýka, rast by mal pokračovať aj v tomto roku vzhľadom na jednu z hlavných výhod operatívneho lízingu: „V súvislosti s možnou krízou firmy alokujú úspory a šetria náklady na horšie časy,“ podotýka.

Podpora mobility firiem

Samotná spoločnosť vlani spravovala firmám 5655 vozidiel na operatívny lízing alebo v rámci správy vozidlového parku. „Len za vlaňajšok sme prijali 1700 objednávok na vozidlá v rámci operatívneho lízingu a správy vozidlového parku,“ konštatuje Lucia Čišková. Spoločnosť zároveň odštartovala viaceré služby a inovácie na podporu svojej pozície komplexného poskytovateľa mobility. „Naše odvetvie prechádza viacerými zmenami, preferencie a potreby klientov sa menia a je potrebné tieto trendy efektívne zapracovať do strategickej vízie spoločnosti. Našou víziou je poskytovanie osobného prístupu k mobilite,“ hovorí Lucia Čišková. Spoločnosť tak prijala počas roka 780 objednávok na krátkodobý prenájom, ktorý umožňuje mobilitu už od jedného dňa. V rámci vlastného bazáru predala 707 jazdených vozidiel po operatívnom lízingu, z toho 300 fyzickým osobám. „Spustili sme tiež ako prví na Slovensku car sharing pre firmy a predstavili sme firmám aj inovatívne riešenie poskytovania mobility pre zamestnancov vo forme operatívneho lízingu pre fyzické osoby. Celkovo za vlaňajšok najazdili vodiči na našich autách 140 miliónov kilometrov,“ podotýka výkonná riaditeľka Business Lease. Ako dodala, mobilita je veľmi silný firemný benefit, ak nie v dnešnej dobe najsilnejší. „Klientom dávame flexibilitu a vedia u nás vyriešiť svoje krátkodobé aj dlhodobé potreby mobility,“ podotýka.

V rámci komplexnej starostlivosti, v ktorej je zahrnutá aj servisná a pneuservisná starostlivosť či asistenčné služby, spoločnosť cez call centrum prijala 1600 objednávok a na pomoc vodičom na ceste vyslala 880 asistenčných zásahov. Zo strany klientov zároveň evidovala 3500 poistných udalostí.

Zákaznícka skúsenosť

Keďže jednou z kľúčových hodnôt Business Lease je vášeň pre mobilitu, spoločnosť presadzuje stratégiu zákazníckej skúsenosti, teda filozofiu vnímania biznisu očami zákazníka a teda aj ponuku služieb šitých na mieru konkrétneho záujemcu. V rámci stratégie sa spoločnosť vlani úspešne zaviazala k piatim zákazníckym sľubom, ktoré vychádzajú z piatich hodnôt Business Lease vo vzťahu k podnikaniu aj zákazníkom. Ide o vášeň, zodpovednosť, inovácie, všetko pre úsmev a udržateľnosť.

Vlaňajšok bol pre spoločnosť významný aj z hľadiska ďalšieho úspechu. Odštartovala office sharing na novej adrese, začala naplno presadzovať trvalo udržateľné princípy aj v bežnom fungovaní spoločnosti a predovšetkým, v prieskume týkajúcom sa spokojnosti zamestnancov, ktorý medzi 24 spoločnosťami uskutočnila materská nadnárodná skupina AutoBinck, dosiahla nadpriemerné výsledky. Prieskumu sa zúčastnili všetky tri divízie skupiny v 24 spoločnostiach v 7 krajinách Európy.

V eNPS (employer Net Promoter Score –  pozn.) sme dosiahli 66,7 bodu, čo vypovedá o tom, že naši ľudia sú hrdí na to, že pracujú pre Business Lease a šíria pozitívne referencie,“ podotkla Lucia Čišková. Celkovo je spoločnosť v eNPS skóre na 4. mieste zo všetkých 24 spoločností. „Až 97,4 % zamestnancov sa cíti pevnou súčasťou našej spoločnosti, podporujú naše firemné ciele a chcú pokračovať v práci u nás, čo je skvelé. Som presvedčená o tom, že pokiaľ je zamestnanec vo firme spokojný, vie podať aj nadľudský výkon, ktorý ma priamy dopad na finančné výsledky firmy a spokojnosť zákazníka. Som veľmi rada, že to potvrdzujú aj čísla,“ dodala Lucia Čišková. Podobný prieskum čaká spoločnosť aj v tomto roku 2020. Dala si záväzok dosiahnuť aspoň tak dobré výsledky ako v roku 2019.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.