V záujme ochrany zdravia a pre komfort zákazníkov spúšťa spoločnosť Toyota Central Europe – Slovakia projekt bezkontaktného predajného procesu s názvom Toyota Online Showroom.

Vďaka nemu, je možné kúpiť si nové auto od miestneho predajcu aj bez vychádzania z domu. Toyota Central Europe – Slovakia zavádza projekt bezkontaktného predaja s názvom Toyota Online Showroom. Nová forma predaja nevyžaduje bezprostredný kontakt medzi zákazníkom a predajcom v showroome a minimalizuje riziko infekcie koronavírusom.

Stačí kliknúť na príslušné tlačidlo na webovej stránke predajcu  alebo na stránke  www.toyota.sk

S predajcom môže zákazník viesť rozhovor prostredníctvom videokonferencie. Na spojenie postačí obyčajný počítač s webkamerou, smartfón, alebo tablet s pripojením na internet.

Predajca showroomu na žiadosť klienta dohodne dátum virtuálneho stretnutia. Počas neho vozidlo odprezentuje a spolu z ponuky vyberá napr. farbu karosérie a interiéru, verziu vybavenia, dizajn kolies, dodatočné doplnky, alebo aj možnosť financovania. To všetko vďaka funkciám videoprezentácie vozidiel, dostupných v showroome a zdieľaniu dokumentov pripravených predajcom.

Vyplnená kúpnopredajná zmluva sa zákazníkovi zašle kuriérom a auto sa odovzdá dohodnutým spôsobom za dodržania aktuálne platných predpisov. Všetko bez toho, aby zákazník navštívil predajné miesto.

„Našim cieľom bolo vytvoriť pre zákazníkov maximálne jednoduchú formu nákupu nového automobilu v súlade s rešpektovaním  nariadenia vlády a všetkých bezpečnostných opatrení. Osobne si myslím, že takáto inovatívna služba bude v budúcnosti, aj po skončení vírusovej epidémie, naďalej využívaná ako dodatočné riešenie pre pohodlie zákazníkov,” dodáva Milan Kočka, riaditeľ spoločnosti Toyota Central Europe – Slovakia.

V prípade online showroomu teda stačí, ak záujemca o kúpu vozidla vyplní webový formulár na stránke www.toyota.sk. Následne po odoslaní formulára ho bude kontaktovať predajca, s ktorým sa dohodnú na preferovanej aplikácii, dohodnú si dátum a čas prezentácie. Predajca sa v dohodnutý čas spojí so zákazníkom a prostredníctvom kamery mu produkt priblíži a odprezentuje, rovnako tak zodpovie na všetky jeho otázky.

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.