Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Corona Virus Info TV vysiela prvý týždeň v komerčnej prevádzke. Zaradil sa medzi 10 najsledovanejších kanálov, vo Veľkonočnú nedeľu už na 4. pozíciu. Program neobsahuje reklamu a je k dispozícii bezplatne divákom aj všetkým slovenským operátorom.

Prvá slovenská edukačná televízia o novom koronavíruse zaznamenala už týždeň po zaradení do vysielania veľký záujem verejnosti. Celkové percento sledovanosti Corona Virus Info TV v sieti
operátora ANTIK Telecom dosiahlo takmer 5 percent, čím sa zaradila na 6. miesto v rebríčku najsledovanejších programov. Informačný kanál je k dispozícii bez akejkoľvek reklamy. Vysiela 24 hodín denne aktuálne informácie, pokyny krízového štábu, rady ako dodržiavať hygienu, neustále aktualizovaný počet nakazených, testovaných aj vyliečených a zaujímavý video obsah zo Slovenska aj zo sveta. Čoskoro pribudnú aj dáta z Českej republiky.

Zároveň sa pripravuje technológia a adaptácia obsahu pre distribúciu a zobrazovanie na verejných miestach v celej SR s možnosťou miestnych samospráv a orgánov pridávať
vlastné dôležité informácie súvisiace s krízou. „Veľmi nás teší, že diváci pozitívne zareagovali na našu ponuku vzdelávacieho obsahu ohľadom aktuálnej krízovej situácie. Našim cieľom bolo prispieť našim technologickým know-how a skúsenosťami zo sveta k zvládnutiu epidémie v podmienkach našej krajiny,“ vysvetľuje Igor Kolla, generálny riaditeľ Antik Telecom. „Je úplne výnimočné získať už týždeň po štarte vysielania a za situácie keď o víruse informuje aj množstvo ostatných televízií šiestu priečku sledovanosti. Je to pre nás záväzok investovať do vylepšenia obsahu ešte viac energie aj našich zdrojov. V najbližšom čase mienime tento informačný nástroj poskytnúť pre distribúciu dôležitých informácií na verejných miestach až po vchody do bytových domov a dať ho miestnym orgánom k dispozícii pre presné cielenie rád či upozornení občanom.“

Najsledovanejším programom v sieti ANTIK Telecom v 1. aprílovom týždni bola tradične TV Markíza s 21, 71 percentnou sledovanosťou , nasledovaná TV Joj 10,11 percent, Jednotka 7,48 percent, TA3 5,84 percent a Dajto s 4,8 percent divákmi. Na šiestej pozícii sa umiestnila Corona Virus InfoTV. Vo Veľkonočnú nedeľu 12. apríla si získal nový kanál dokonca až 6,65 percenta celkového času
a stal sa štvrtým najsledovanejším programom. Stanica je k dispozícii divákom Antiku v pevných sieťach, mobilnej a internetovej televízie AntikTV ako aj satelitnej televízie AntikSat a v sieťach ďalších operátorov. Práva na vysielanie aj technické zabezpečenie prenosu sú bezplatne k dispozícii všetkým poskytovateľom telekomunikačných služieb.

Príloha: Tabuľka najsledovanejších TV programov v sieti Antiku počas 1. aprílového týždňa (1.4. – 7.4. 2020)

PoradieKanálSledovanosť %
1.Markíza21,71
2.JOJ10,11
3.Jednotka7,48
4.TA35,84
5.Dajto4,8
6.Corona Virus Info T4,61
7.Doma4,36
8.JOJ Plus2,5
9.Jojko2,26
10.JOJ +11,96