Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Máte problémy s párovaním HONOR inteligentných hodiniek so svojím telefónom? HONOR prichádza s podrobným návodom na riešenie najčastejších chýb. Vďaka týmto tipom môžete ušetriť veľa času a lámania si hlavy nad tým, čo robíte zle.

Ako postupovať pri úplne prvom spárovaní?

  1. Zapnite HONOR inteligentné hodinky a vyberte si vami zvolený jazyk. Zapamätajte si presný názov hodiniek, ktorý sa objaví na displeji.

  1. Nainštalujte aplikáciu Zdravie z GooglePlay alebo AppGallery. Pokiaľ máte túto aplikáciu už stiahnutú, uistite sa, že ste ju aktualizovali na jej poslednú dostupnú verziu.
  2. Zapnite funkciu Bluetooth na vašom inteligentnom telefóne.
  3. Otvorte aplikáciu Zdravie. Postupujte podľa jej pokynov a povoľte oprávnenie na prepojenie s vaším telefónom.
  4. Následne prejdite do ponuky Zariadenie a zvoľte možnosť Pridať.
  1. Aplikácia automaticky vyhľadá dostupné Bluetooth zariadenia vo vašom okolí. V zobrazenej ponuke vyhľadajte vaše inteligentné hodinky a klepnutím na ich názov sa spustí spárovanie.
  1. Na obrazovke inteligentných hodiniek už len potvrďte spárovanie rovnako ako na vašom telefóne.

Čo ďalšie je dobré vedieť?

  • Hodinky zobrazia na obrazovke ikonu, ktorá vás informuje, či bolo spárovanie úspešné. Následne zahája synchronizáciu informácií z telefónu (napríklad dátumu a času).
  • Hodinky môžu byť v danú chvíľu pripojené len k jednému telefónu a naopak. Pokiaľ chcete hodinky spárovať s iným telefónom, odpojte ich pomocou aplikácie Zdravie od aktuálneho telefónu a potom opäť spárujte hodinky s iným telefónom pomocou aplikácie Zdravie.
  • Pokiaľ spárovanie zlyhá, zobrazia hodinky ikonu, ktorá vás o neúspechu informuje a potom sa vrátia späť na úvodnú obrazovku.

Čo robiť, keď postup nefunguje?

  1. Uistite sa, že je funkcia Bluetooth zapnutá

Môžete túto funkciu i vypnúť a zase zapnúť za krátku chvíľu. Vaše hodinky i telefón by tiež mali mať dostatočne nabitú batériu. Navyše vzdialenosť medzi týmito dvomi zariadeniami musí byť v medziach účinného dosahu, t.j. 10 metrov.

  1. Skontrolujte, že bolo zrušené predchádzajúce spárovanie

Uistite sa, že spárovanie inteligentných hodiniek alebo náramku s inými telefónmi bolo zrušené, a že teda váš telefón bude schopný inteligentné hodinky vyhľadať. Hodinky odpárujete nasledujúcim postupom:

V systéme Android:

Otvorte aplikáciu Zdravie a prejdite do ponuky Zariadenie. Zobrazia sa vám všetky inteligentné hodinky, ktoré ste doposiaľ so svojím mobilným telefónom spárovali. Z ponuky vyberiete tie hodinky, ktoré sú aktuálne so smartfónom prepojené. V pravom hornom rohu kliknite na štvorec, ktorý vám ponúkne možnosť Zrušiť spárovanie zariadenia. Znovu vyhľadajte alebo vyberte už zobrazené hodinky a spárujte s nimi telefón.

Používatelia systému iOS:

V pravom dolnom rohu v úvodnom menu aplikácie Zdravie klepnite na Zariadenie a potiahnutím ikony spárovaných hodiniek doľava sa zobrazí ikona Odstrániť. Klepnite na ikonu výkričníka za názvom zariadenia a na odstránenie záznamu o párovaní klepnite na možnosť Zabudnúť toto zariadenie. Potom znovu pripojte hodinky k telefónu.

  1. Zresetujte hodinky do továrenského nastavenia

Metóda 1: Na domovskej obrazovke hodiniek prejdite do Nastavenie > Systém > Resetovať

Metóda 2: Otvorte aplikáciu Zdravie a prejdite do sekcie Zariadenie. Vyberte spárované hodinky. Potom zrolujte informácie o zariadení nižšie, kde nájdete možnosť „Obnoviť do továrenského nastavenia“ a potvrdíte zvolením možnosti „Obnovenie.“

Pozor! Resetovanie zariadenia znamená, že všetky vaše zaznamenané dáta budú z inteligentných  hodiniek vymazané. V aplikácii Zdravie vo vašom účte budú stále zachované.

Akonáhle hodinky zresetujete, znovu ich pripojte k aplikácii Zdravie. Po dokončení pripojenia skontrolujte aktualizáciu softvéru.

  1. Pokiaľ ani resetovanie hodiniek problémy nevyrieši, je nutná servisná služba.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.