Máte problémy s párovaním HONOR inteligentných hodiniek so svojím telefónom? HONOR prichádza s podrobným návodom na riešenie najčastejších chýb. Vďaka týmto tipom môžete ušetriť veľa času a lámania si hlavy nad tým, čo robíte zle.
Ako postupovať pri úplne prvom spárovaní?
- Zapnite HONOR inteligentné hodinky a vyberte si vami zvolený jazyk. Zapamätajte si presný názov hodiniek, ktorý sa objaví na displeji.
- Nainštalujte aplikáciu Zdravie z GooglePlay alebo AppGallery. Pokiaľ máte túto aplikáciu už stiahnutú, uistite sa, že ste ju aktualizovali na jej poslednú dostupnú verziu.
- Zapnite funkciu Bluetooth na vašom inteligentnom telefóne.
- Otvorte aplikáciu Zdravie. Postupujte podľa jej pokynov a povoľte oprávnenie na prepojenie s vaším telefónom.
- Následne prejdite do ponuky Zariadenie a zvoľte možnosť Pridať.
- Aplikácia automaticky vyhľadá dostupné Bluetooth zariadenia vo vašom okolí. V zobrazenej ponuke vyhľadajte vaše inteligentné hodinky a klepnutím na ich názov sa spustí spárovanie.
- Na obrazovke inteligentných hodiniek už len potvrďte spárovanie rovnako ako na vašom telefóne.
Čo ďalšie je dobré vedieť?
- Hodinky zobrazia na obrazovke ikonu, ktorá vás informuje, či bolo spárovanie úspešné. Následne zahája synchronizáciu informácií z telefónu (napríklad dátumu a času).
- Hodinky môžu byť v danú chvíľu pripojené len k jednému telefónu a naopak. Pokiaľ chcete hodinky spárovať s iným telefónom, odpojte ich pomocou aplikácie Zdravie od aktuálneho telefónu a potom opäť spárujte hodinky s iným telefónom pomocou aplikácie Zdravie.
- Pokiaľ spárovanie zlyhá, zobrazia hodinky ikonu, ktorá vás o neúspechu informuje a potom sa vrátia späť na úvodnú obrazovku.
Čo robiť, keď postup nefunguje?
- Uistite sa, že je funkcia Bluetooth zapnutá
Môžete túto funkciu i vypnúť a zase zapnúť za krátku chvíľu. Vaše hodinky i telefón by tiež mali mať dostatočne nabitú batériu. Navyše vzdialenosť medzi týmito dvomi zariadeniami musí byť v medziach účinného dosahu, t.j. 10 metrov.
- Skontrolujte, že bolo zrušené predchádzajúce spárovanie
Uistite sa, že spárovanie inteligentných hodiniek alebo náramku s inými telefónmi bolo zrušené, a že teda váš telefón bude schopný inteligentné hodinky vyhľadať. Hodinky odpárujete nasledujúcim postupom:
V systéme Android:
Otvorte aplikáciu Zdravie a prejdite do ponuky Zariadenie. Zobrazia sa vám všetky inteligentné hodinky, ktoré ste doposiaľ so svojím mobilným telefónom spárovali. Z ponuky vyberiete tie hodinky, ktoré sú aktuálne so smartfónom prepojené. V pravom hornom rohu kliknite na štvorec, ktorý vám ponúkne možnosť Zrušiť spárovanie zariadenia. Znovu vyhľadajte alebo vyberte už zobrazené hodinky a spárujte s nimi telefón.
Používatelia systému iOS:
V pravom dolnom rohu v úvodnom menu aplikácie Zdravie klepnite na Zariadenie a potiahnutím ikony spárovaných hodiniek doľava sa zobrazí ikona Odstrániť. Klepnite na ikonu výkričníka za názvom zariadenia a na odstránenie záznamu o párovaní klepnite na možnosť Zabudnúť toto zariadenie. Potom znovu pripojte hodinky k telefónu.
- Zresetujte hodinky do továrenského nastavenia
Metóda 1: Na domovskej obrazovke hodiniek prejdite do Nastavenie > Systém > Resetovať
Metóda 2: Otvorte aplikáciu Zdravie a prejdite do sekcie Zariadenie. Vyberte spárované hodinky. Potom zrolujte informácie o zariadení nižšie, kde nájdete možnosť „Obnoviť do továrenského nastavenia“ a potvrdíte zvolením možnosti „Obnovenie.“
Pozor! Resetovanie zariadenia znamená, že všetky vaše zaznamenané dáta budú z inteligentných hodiniek vymazané. V aplikácii Zdravie vo vašom účte budú stále zachované.
Akonáhle hodinky zresetujete, znovu ich pripojte k aplikácii Zdravie. Po dokončení pripojenia skontrolujte aktualizáciu softvéru.
- Pokiaľ ani resetovanie hodiniek problémy nevyrieši, je nutná servisná služba.