Slovnaft pokračuje aj v oblasti maloobchodu v digitalizácii svojich služieb. Po aplikácii Sused Slovnaft, v ktorej prináša záujemcom informácie o činnostiach v rafinérii, spoločnosť uviedla do života aplikáciu Slovnaft GO. Zákazníci čerpacích staníc Slovnaft tak majú všetky dôležité informácie o službách, aktuálnych ponukách či súťažiach priamo v mobilnom telefóne.

Slovnaft GO prináša praktické a užitočné funkcie. Členovia vernostného programu BONUS klub budú mať s touto aplikáciou v mobile svoju BONUS kartu vždy na dosah, navyše v nej nájdu zľavové kupóny na produkty z ponuky na čerpacích staniciach Slovnaft.

S aplikáciou máte svoj BONUS klub doslova „pod palcom“. Okrem BONUS karty v nej môžete sledovať aktuálny počet nazbieraných bodov aj to, koľko bodov vám ešte chýba na vyhliadnutú ponuku. Nájdete v nej exkluzívne ponuky, kupóny a súťaže dostupné len pre používateľov aplikácie a cez funkciu „vyhľadávač čerpacích staníc“ si rýchlo a jednoducho pozrú polohu a vybavenie ľubovoľnej čerpacej stanice na Slovensku. Cez aplikáciu môžete ľahko vstúpiť do vernostného programu Slovnaftu BONUS klub a dostať sa tak k všetkým výhodám verných zákazníkov.

Aplikácia Slovnaft GO je dostupná v App Store pre telefóny s operačným systémom iOS a v Google Play pre telefóny s operačným systémom Android. Aktuálne pri stiahnutí aplikácie získate navyše zaujímavý štartovací balíček – extra 200 BONUS bodov a službu VOYO na jeden mesiac zadarmo, ak si aplikáciu stiahnete do konca júla.

Viac o aplikácii sa môžete dozvedieť aj v podcaste s Luciou Dlouhou z marketingu Maloobchodu.

Za necelé tri týždne od spustenia si aplikáciu stiahlo takmer 11-tisíc používateľov. Za toto obdobie sa Slovnaft GO stala deviatou najsťahovanejšou aplikáciou na Slovensku. Cieľom Slovnaftu je, aby zákazníci postupne prešli od „plastovej“ karty k „digitálnej“, ktorá im ponúkne výhody navyše.

Rozvoj digitálnych platforiem je súčasťou aktualizovanej stratégie Skupiny MOL 2030+ Shape Tomorrow.

Značky:

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.