Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Detailný prehľad všetkých poistných zmlúv, platieb, poistných udalostí aj upozornenia na nezaplatené poistné.

Ďalej možnosť aktualizovať si svoje kontaktné údaje, udeliť súhlasy s elektronickou komunikáciou, dohodnúť si telefonickú konzultáciu, kúpiť nové poistenie či nahlásiť a sledovať poistnú udalosť. Toto všetko na jednom mieste ponúka nový klientsky portál Môj Allianz, ktorý Allianz – Slovenská poisťovňa spustila v lete pre svojich klientov.

Jednoduchšia forma komunikácie

Zákaznícky portál mali klienti Allianzu možnosť využívať už od roku 2017. Ten teraz nahradil nový, oveľa prehľadnejší a užívateľsky príjemnejší portál Môj Allianz. „Chceli sme prepojiť viaceré riešenia, rozšíriť možnosti a vytvoriť jedno centrálne digitálne miesto pre klienta, ktoré by mu naplno umožňovalo využívať potenciál online klientskej zóny,“ vysvetľuje riaditeľ odboru organizačného riadenia Allianz Milan Belica. Nový klientsky portál vznikal ako odpoveď na potreby a očakávania klientov, a to nielen na Slovensku, ale aj v ďalších krajinách, kde spoločnosť Allianz pôsobí. Do testovania pilotnej verzie portálu boli zapojení aj zamestnanci poisťovne, aby pomohli doladiť posledné detaily pred jeho uvedením.

Komunikácia s poisťovňou z domova

Nové konto Môj Allianz je veľmi intuitívne a jednoduché, klient si ho môže vytvoriť sám už za pár minút online na www.allianz.sk. Všetky údaje klienta sú zabezpečené vysokými bezpečnostnými štandardmi. Po prihlásení sa do konta získa detailný prehľad o všetkých poistných zmluvách, vie si skontrolovať stav zaplatenosti a prostredníctvom platobnej brány uhradiť poistné. Cez konto môže nahlásiť poistnú udalosť, skontrolovať riešenie svojej škody a pozrieť si aj uzavreté škody s kompletnou dokumentáciou. Nová verzia portálu okrem toho umožňuje klientovi udržiavať svoje údaje v profile a ponúkne mu poistenia s personalizovanou zľavou špeciálne pre neho. Samozrejmosťou je, že webová aplikácia je plne responzívna. To znamená, že klient má všetky spomenuté služby dostupné vo svojom mobilnom zariadení, a to bez nutnosti inštalácie ďalšej aplikácie. Keďže klienti Allianzu sú zvyknutí na najvyšší štandard, poisťovňa už teraz pracuje na nových funkcionalitách, ktoré do portálu čoskoro pribudnú.

Klienti Allianzu, ktorí ešte online konto Môj Allianz nevyužívajú, majú teraz jedinečnú príležitosť. Ak si ho aktivujú do 29. októbra, automaticky budú zaradení do súťaže o nákupné poukážky a mobilné telefóny. Pre zapojenie sa do súťaže kliknite na https://www.allianzsp.sk/sk_SK/sutaz-moj-allianz.html.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.