Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

  • O2 prinieslo revolúciu v telefonovaní na Slovensku
  • Prinieslo férovosť a transparentnosť, predstavilo služby bez viazanosti a jasnú ponuku
  • Bojuje proti nezmyselným poplatkom a pokutám
  • Je jediným kontinuálne rastúcim operátorom vo všetkých prevádzkových ukazovateľoch

O2 vstúpilo na slovenský telekomunikačný trh presne pred deviatimi rokmi, 2. februára 2007.  Počas svojho pôsobenia zmenilo od základov zaužívané pravidlá mobilného telefonovania, ktoré na trhu do jeho príchodu vládli. Úspech férového prístupu O2 dosvedčuje aj kontinuálny rast zákazníkov O2, ktorých počet koncom vlaňajšku prekročil už 1,8 mil. hranicu.

„Každý z deviatich rokov strávených na telekomunikačnom trhu priniesol našim zákazníkom novinky, ktoré uľahčili komunikáciu medzi ľuďmi. Aj naďalej sú našimi prioritami jednoduchosť, zrozumiteľnosť, transparentnosť a férovosť, ktoré naši zákazníci najviac oceňujú. Sedemnásobný zisk titulu Operátor roka je pre nás jasným signálom, že naše kroky v prospech zákazníka majú veľký zmysel. Celej našej vyše 1,8 miliónovej zákazníckej báze môžeme sľúbiť, že nikdy neprestaneme prinášať služby, ktoré naozaj využijú, a to bez skrytých podmienok a zbytočných poplatkov,“ uviedol generálny riaditeľ O2, Peter Gažík.

Najdôležitejšie zákaznícke míľniky O2

2. 2. 2007

O2 odštartovalo komerčnú prevádzku. Postupne predstavilo komplexnú ponuku predplatených a fakturovaných služieb.

4. 9. 2008

Predstavením novej ponuky O2 Fér zmenilo O2 od základu pravidlá mobilného telefonovania na Slovensku. Férový prístup k zákazníkovi sa stáva hlavným princípom pôsobenia operátora na Slovenskom trhu. O2 zrušilo nezmyselné poplatky, malé písmenká v reklame ako jednoznačný záväzok transparentnej komunikácie a zrušilo aj viazanosť pre všetkých rezidentných zákazníkov. O2 zároveň ako prvé prinieslo dáta na predplatenej karte.

1. 12. 2009

O2 privítalo jubilejnú 500-tisícu zákazníčku v Trnave, ktorá získala volania počas 5 rokov zdarma. O2 sa stáva prvý krát Operátorom roka v nezávislej ankete zákazníkov všetkých operátorov.

25. 8. 2010

O2 ako prvý mobilný operátor na Slovensku realizovalo v auguste v Banskej Bystrici testovanie technológie LTE. Úspešné testovanie prebiehalo do 31. augusta 2010.

20. 6. 2011

O2 začalo postupne zapínať svoju vlastnú 3G sieť, ktorá aktuálne pokrýva takmer 70 % populácie.

27. 6. 2011

O2 privítalo svojho miliónteho zákazníka v Košiciach. A O2 sa stáva tretí krát Operátorom roka v nezávislej ankete zákazníkov všetkých operátorov.

23. 4. 2012

O2 predstavilo nový O2 Paušál, prvý skutočne neobmedzený program  s neobmedzenými volaniami a SMS na Slovensku. Opäť samozrejme bez viazanosti, so štedrým bonusom na telefón a postupne rozšírilo tieto výhody aj do Českej republiky a aj do všetkých sietí krajín Európskej únie za slovenské ceny.

2. 8. 2012

O2 odštartovalo prvú pilotnú komerčnú prevádzku najrýchlejšieho internetu na technológii LTE vo vybraných obciach západného Slovenska. O2 sa stáva štvrtý krát Operátorom roka v nezávislej ankete zákazníkov všetkých operátorov.

14. 1. 2013

O2 spolu s Tatra bankou priniesli zákazníkom na Slovensku prvé bezkontaktné platby mobilom prostredníctvom technológie NFC (Near Field Communication).

1. 2. 2013

O2 umožňuje telefonovať za slovenské ceny do krajín Európskej únie všetkým zákazníkom programov O2 Paušál, O2 Fér a O2 Moja Firma.

9. 4. 2013

Všetci zákazníci s najpopulárnejším programom O2 Fér (aj s predplatenkou a aj na faktúru) môžu volať na dnes už viac ako 1,8 mil. telefónnych čísel v sieti O2 zadarmo už po 1. minúte!

11. 11. 2013

O2 je medzi veľkými firmami najlepším zamestnávateľom na Slovensku. Vyplýva to z výsledkov štúdie Best Employers Slovensko, ktorú realizovala spoločnosť Aon Hewitt. V roku 2014 a 2015 túto cenu O2 opäť obhájilo. O2 obhajuje piaty krát aj titul Operátor roka v nezávislej ankete zákazníkov všetkých operátorov.

10. 6. 2014

Všetci zákazníci slovenského O2 volajú, posielajú správy a používajú dáta v Českej republike za slovenské ceny a O2 sa tak stáva historicky prvým operátorom na Slovensku, ktorý ruší roamingové poplatky a to pre celú bázu svojich zákazníkov.

31. 3. 2015

Zákazníci s programom O2 Paušál vo verzii Platina alebo Diamant, môžu až 4 svojim blízkym venovať nekonečné volania do všetkých sietí na Slovensku, v ČR a do celej EÚ. Bezplatný benefit môžu využívať všetci zákazníci s programom O2 Paušál. Nekonečné volania a SMS tak môžu mať už od 15 €.

2. 4. 2015

Spoločnosť O2 Business Services Slovakia oficiálne vstúpila na slovenský telekomunikačný trh s komplexným portfóliom fixných aj mobilných telekomunikačných služieb a ICT riešení pre firemných zákazníkov.

1. 7. 2015

O2 ponúka všetkým svojim zákazníkov najvyššie bonusy na telefón, notebook alebo hernú konzolu na trhu a k tomu najširšie portólio mobilných zariadení.

19. 1. 2016

7x za sebou zvolili zákazníci v nezávislej ankete O2 Operátorom roka.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.