Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Zákazníci a novinári z Európy, Stredného východu a severnej Afriky sa zúčastnili exkluzívnej akcie zameranej na portfólio GROHE Professional. Na mieru vytvorený priestor značky sa skladal zo štyroch zvýraznených častí určených pre recirkulačnú sprchu GROHE Everstream, produktové novinky, koncepcie miesta predaja a program GIVE. GROHE Professional podčiarkuje záväzok spoločnosti GROHE voči svojim profesionálnym partnerom a sanitárnemu priemyslu všeobecne.

Inovácie, trendy a nadväzovanie kontaktov. To všetko čakalo na odborníkov zo sanitárneho priemyslu z celého sveta, ktorí sa zišli medzi 30. májom a 2. júnom v portugalskom Lisabone na akcii GROHE X Professional. Účastníci nielenže dostali príležitosť navštíviť zážitkový showroom GROHE Experience Center v Lisabone a továreň v meste Albergaria, ale aj špeciálny značkový showroom GROHE. Ponuka GROHE Professional v ňom bola predstavená v štyroch oblastiach. V prvých dvoch sa predvádzali produkty, ako je recirkulačná sprcha GROHE Everstream, nová farba Phantom Black a nová ručná sprcha GROHE Tempesta. Zvyšné dve prezentovali snahu značky o posilnenie odvetvia exkluzívnymi komplexnými balíčkami produktov, školením a servisom.

„Sme radi, že akcia GROHE X Professional bola taká úspešná. Priamy kontakt s našimi profesionálnymi partnermi je pre nás zásadný. Takisto je dôležité, aby sme sa v rámci sanitárneho priemyslu prepojili a zamysleli nad možnými spôsobmi spolupráce. Pevne veríme, že práve toto predstavuje základ trvalo udržateľného rastu a inovácií, a do týchto vzťahov budeme naďalej investovať,“ uviedol Jonas Brennwald, Leader LIXIL EMENA.

Podznačka GROHE Professional predstavená v štyroch oblastiach

Vďaka radu GROHE Professional vytvorila spoločnosť GROHE jedinečnú ponuku produktov a služieb šitú na mieru potrebám veľkoobchodov so sanitárnou keramikou, inštalatérov, showroomov, projektových zákazníkov a kuchynských štúdií. V rámci akcie GROHE X Professional mohli naši partneri preskúmať túto širokú ponuku podrobnejšie. Podznačka GROHE Professional zahŕňa viac než 700 produktov, ktoré sú k dispozícii výhradne prostredníctvom tradičných veľkoobchodných kanálov. V Lisabone mohli zákazníci a novinári spoznať inovácie v oblasti Novinky, napríklad povrchovú úpravu Phantom Black, najnovší prírastok do kolekcie GROHE Colors. Vďaka špeciálnej technike lakovania sú všetky produkty GROHE Phantom Black trvanlivejšie a odolnejšie proti korózii, vyblednutiu a poškrabaniu než doterajšie čierne varianty vyrábané práškovým lakovaním. Medzi ďalšie vystavené produkty patrila ručná sprcha GROHE Tempesta s praktickým prepínačom, ktorý jediným stlačením umožňuje meniť režim prúdu, a nová keramika so zaoblenými okrajmi GROHE BauEdge.

Oblasť GROHE Everstream predstavila riešenie, akým môžu domácnosti zmierniť svoj negatívny dopad na planétu a jej zdroje. Recirkulačná sprcha GROHE Everstream bola navrhnutá tak, aby používateľom poskytla zážitok zo sprchovania, ktorý očakávajú, ale s čo najnižšou spotrebou čerstvej vody. V recirkulačnom režime sa voda nahromadená v odtoku pumpuje do obehu, ktorý zachováva požadovanú teplotu a vodu hygienicky ošetruje. Spotrebuje sa tak menej energie a šetrí sa voda, ktorá by inak odtekala do kanalizácie.

Ako podporiť profesionálov v mieste predaja? Na túto otázku sa zamerala oblasť Obchod, v ktorej bola predstavená nedávno spustená kampaň GROHE Professional B2B2C. Táto kampaň oslavuje partnerstvo medzi koncovými zákazníkmi a ich profesionálnymi partnermi pri realizácii individuálnych kúpeľňových riešení.

V oblasti GIVE bola účastníkom predstavená stratégia značky propagujúca inštalatérsku profesiu a zvyšovanie počtu kvalifikovaných pracovníkov. Program GIVE (GROHE Installer Vocational Training and Education) podporuje inštalatérske školy v tom, aby poskytovali mladým inštalatérom dobrý základ pre úspešný štart ich kariéry. Spoločnosť GROHE už v regióne EMENA spolupracuje so 65 školami. Ďalej sme sa zamerali na partnerstvo s globálnou platformou WorldSkills International, ktorá slúži na zvyšovanie viditeľnosti a uznanie kvalifikovaných osôb. Súčasťou tejto spolupráce je podpora súťaží v oblasti inštalatérstva a kúrenárstva na veľtrhoch EuroSkills 2023 v Gdaňsku a WorldSkills 2024 v Lyone. Akcia GROHE X Professional predstavuje po digitálnej konferencii GROHE X Summit, ktorá sa konala na začiatku marca, druhé pokračovanie našich živých akcií. Spoločnosť GROHE chce svojím hybridným prístupom zaistiť čo najlepší prístup k informáciám a novinkám zo sveta GROHE pre svojich zákazníkov a partnerov.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.