Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť NAY prichádza s novou službou.

Výmenu tovaru, záručnú reklamáciu alebo uplatnenie predĺženej záruky vybavíte v NAY bez dokladu o zaplatení či záručného listu. Stačí, aby ste pri reklamácii predložili klubovú kartu NAY Extra, ktorú ste použili pri kúpe tovaru.

nay_Reklamacia bez blockov_Bannery_440x440_web2016_3_nowat

Pokladničné doklady sú súčasťou každého nákupu. Pri cennejšom tovare vám pokladník vždy radí starostlivo si ich uschovať, a tak ukladáte blok za blokom, až sa z toho stáva slušná zbierka papierov. Pre všetkých, ktorých nebaví zbierať a archivovať pokladničné doklady, prináša NAY novú službu – reklamáciu bez bločku.

„V súčasnosti je každý zahltený takým množstvom dokumentov, že už nikoho nebaví odkladať si bločky a pri reklamácii hľadať ten pravý. Spoločnosť NAY vníma tento trend, preto sme sa rozhodli priniesť novú službu, vďaka ktorej majú naši zákazníci všetko pokope, bez starostí a v prípade potreby vždy poruke,“ hovorí Emil Huraj, obchodný a marketingový riaditeľ spoločnosti NAY.

nay_Reklamacia bez blockov_Bannery_1400x400_web2016_3_nowat

Všetko čo pri takejto reklamácií potrebujete je klubová karta NAY Extra, ktorá bola použitá pri kúpe tovaru v predajni alebo v e-shope www.nay.sk. Všetky pokladničné bloky a faktúry budete mať archivované v elektronickej databáze vernostného programu a neprídete o ne ani v prípade straty karty. Ak ste pri nákupe zabudli použiť vašu klubovú kartu, môžete do troch mesiacov požiadať o dodatočné pridanie bloku k vernostnej karte. Doklady sú v systéme archivované až 6 rokov, čo je doba postačujúca nielen pre prípady výmeny tovaru či záručnej reklamácie ale aj pri predĺženej záruke.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.