Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Značku UNIQA rozvíja od januára tohto roka nový riaditeľ Jakub Drobec, ktorý má viac ako 20 ročné medzinárodné skúsenosti z riadenia marketingu. Získal ich v spoločnostiach ako Generali Germany, Google EMEA a Amazon Germany a podieľal sa na významných Big Tech a medzinárodných projektoch v poisťovníctve. Po 10 rokoch sa rozhodol vrátiť zo zahraničia domov a podporiť rozvoj českej a slovenskej UNIQA, kde je zodpovedný za brand, marketing a komunikáciu.

Značka UNIQA je dlhodobo postavená na dôvere, silnom medzinárodnom zázemí a istote kvality. V snahe prinášať svojim klientom lepší život sa snaží dôraznejšie reflektovať potreby a záujmy súčasných klientov. Dôkazom  je aj silná podpora témy duševného zdravia či ochrany pred kybernetickými útokmi.

„Kultúra UNIQA mi bola od prvého momentu blízka, pretože nie je o veľkých deklaráciách, ale o aktívnej transformácii nielen vlastnej spoločnosti aj celého finančného trhu. Krásnym príkladom je zloženie nášho predstavenstva, kde máme tri ženy, štyroch mužov a celkovo štyri národnosti. Tento mix biznis skúseností a pohľadov poskytuje dôležitú diverzitu názorov, ktorú som zatiaľ na poistnom trhu nevidel a ktorá posúva celú firmu vpred,“ hovorí Jakub Drobec.

UNIQA je po fúzii so spoločnosťami AXA silná česko-slovenská skupina, ktorá okrem poistenia poskytuje ľuďom komplexné finančné služby, vrátane sporenia na dôchodok a investovania.

„Už dnes pracujeme na tom, aby značka UNIQA bola natoľko silná, že zákazník nebude mať potrebu riešiť svoje finančné záležitosti inde. Viem, že značku  nie je možné rozvíjať len cez médiá a kampane. Preto od prvého dňa pracujem s celým tímom na silnej integrácii s produktom, distribúciou a riadením klientskeho zážitku naprieč všetkými brand tochpoints,“ vysvetľuje nový riaditeľ pre značku, marketing a komunikáciu UNIQA Jakub Drobec.

Jakub Drobec realizoval svoje marketingové a komunikačné vízie po celom svete – od kódovania webových stránok pre zahraničné spoločnosti koncom 90. rokov až po nakrúcanie reklám v Južnej Afrike s hollywoodskym režisérom. Ako hovorí, „žiadny projekt pre mňa nie je príliš malý alebo príliš veľký“. Od roku 2007 pracoval exkluzívne pre spoločnosti z rebríčka Fortune Global 500 v oblasti finančných služieb a veľkých technológií.

Počas svojho pôsobenia v poisťovni Generali (2013  – 2019) viedol marketingové tímy a tímy priameho predaja v troch krajinách (Slovensko, Turecko, Nemecko) a transformoval tieto organizácie na štíhle a zákaznícky orientované spoločnosti s výnimočnou efektivitou pri maximalizácii dopadu na podnikanie. Za zmienku stojí jeho strategická zmena pozície a zlúčenie ôsmich rôznych spoločností v skupine Generali Nemecko, ktoré vyústilo do najrýchlejšie rastúcej značky v kategórii nemeckých poisťovní s najvyššou efektivitou mediálnych investícií.

Od roku 2019 presunul svoje zameranie  na mediálne a strategické poradenstvo v centrále Google EMEA  a potom v nemeckom Amazone, kde vytvoril mediálnu a kreatívnu stratégiu pre špičkových zákazníkov ako Mastercard, Allianz, McDonalds, VW Group a ďalších, aby dosiahli čo najvyššiu efektivitu svojich marketingových aktivít a maximalizovali tak svoje strategické rastové ambície.

„Je fascinujúce porovnávať skúsenosti z krajín ako Česko/Slovensko, Írsko, Turecko a Nemecko. Čo je ale moja úplne kľúčová skúsenosť – napriek tomu, že každý z tých trhov je kultúrne úplne odlišný, zákazníci očakávajú od poistenia a finančných služieb všade v zásade to isté,“ uzatvára Jakub Drobec a dodáva: „Je úžasné byť naspäť doma! Nikdy som síce nestratil kontakt so Slovenskom a Českom, ale je skvelé tu opäť žiť a mať možnosť podporiť rozvoj našich domácich ekonomík.“

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.