Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Pred troma týždňami sme na E3 2016 v Los Angeles predstavili nový hardvér (konzolu Xbox One S a Xbox Design Lab), viac funkcií Xbox Live pre platformy Xbox One a Windows 10 a doteraz najväčšiu ponuku exkluzívnych hier ako na zatiaľ žiadnej E3 v histórii Xboxu.

V tíme Xbox veríme v budúcnosť voľby; aké hry chcete hrať, s kým ich chcete hrať a na zariadeniach, na akých ich chcete hrať. Veríme v budúcnosť mimo hranice generácie konzol, kde môžete vylepšovať zážitky bez toho, aby ste boli ukrátení o nové hry alebo zdieľané zážitky s vašimi priateľmi.

Rekordná odozva na novinky, o ktoré sme sa podelili počas týždňa E3, nás ohromila:

– brífing Xbox E3 2016 zaznamenal viac ako 6,6 miliónov videní, čo je medziročný nárast o 78 percent a ide o doteraz najsledovanejší živý prenos.

– počas týždňa E3 zaznamenali videá na YouTube kanáli Xbox viac ako 27 miliónov videní, čo je obrovský medziročný nárast o 184 percent.

– Xbox bol ocenený viac ako stovkou nominácií a cien od celosvetových médií ako IGN, Game Informer, Toronto Sun, USA Today, Atomix a Polygon.

– v úplne novom Xbox Design Lab bolo vytvorených a uložených viac ako 340 000 unikátnych a na mieru šitých ovládačov.

– aktualizáciu Friendly Update pre Minecraft, ktorá priniesla Minecraft Realms pre mobilné a Windows 10 zariadenia, si vyskúšalo viac ako 4 milióny hráčov, ktorí hrali cez Xbox Live spolu verzie Minecraft: Pocket Edition a Minecraft Windows 10 Edition.

– počas týždňa E3 bolo nadviazaných 4 milióny priateľstiev a na Xbox Live sa odohralo viac ako 90 miliónov hodín, čo je viac priateľov ako má obyvateľov Panama a viac ako 10 000 rokov nepretržitého hrania.

– odozva na beta verziu Halo Wars 2 prekonala naše očakávania; odohralo sa viac ako 1 milión zápasov, čo je viac ako 2 milióny odohraných hodín. Získané dáta a spätná väzba zohrá kľúčovú rolu počas vývoja hry a umožní vytvoriť real-time stratégiu naozaj pre každého, keď bude 21. februára 2017 uvedená na trh.

– viac ako 2 milióny fanúšikov komunikovalo na nedávno spustenom Xbox kanáli na Snapchat, kde videli exkluzívne aktualizácie z výstavnej plochy a ukážky spoza opony.

– hashtag #XboxE3 bol použitý viac ako 400 000-krát počas E3 na Twitteri a na vrchole najhorúcejších tém sa udržal 90 minút. Súčasne ide o najviac používaný Xbox hashtag.

– predobjednávky limitovanej edície Xbox One S 2TB zaznamenali skvelý štart, nadšení sú nielen fanúšikovia, ale aj naši obchodní partneri.

– hráči strávili hraním hier prostredníctvom spätnej kompatibility na Xbox One viac ako 100 miliónov hodín.

– v knižnici spätnej kompatibility je 209 titulov. Ďalšie budú pribúdať.

Či už ide o hry zo širokej ponuky nových exkluzívnych hier a trhákov prichádzajúcich na Xbox One a Windows 10, úžasné nové aktualizácie platforiem, nový hardvér alebo skvelú ponuku Xbox Live, ešte nikdy nebol vhodnejší čas stať sa Xbox hráčom.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.