Netflix má v pláne naplniť polovicu svojho streamovacieho katalógu vlastnou produkciou.

Môžu to dosiahnuť dvoma spôsobmi – zvýšením objemu vlastnej produkcie, alebo znížením objemu licencovaného obsahu. Po úspešných seriáloch a filmoch vyrábaných alebo financovaných Netflixom dúfame, že budú v nastolenom trende pokračovať.

Šéf firmy Ted Sarandos povedal, že tento rok na Netflixe vydajú 600 hodín originálneho obsahu. Je to o tretinu viac, ako minulý rok, kedy vydali 450 hodín vlastného obsahu. Stále to však nestačí na dosiahnutie cieľa 50% celého katalógu.

Vlastný obsah, ktorý zostáva exkluzívne na Netflixe, je momentálne hlavným faktorom, prečo sa ľudia rozhodnú pre Netflix a nie niektorého z ich konkurentov.

Zdroj: theverge.com

Autor: Pavol Ondruška

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.