Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Telekom pokračuje vo vyhľadávaní a podpore inovatívnych vývojárov a štartuje druhý ročník projektu „Sieň slávy biznisu“, medzinárodnej súťaže prebiehajúcej v Českej republike, Rakúsku, Chorvátsku, Nemecku, Grécku, Macedónsku, Rumunsku a na Slovensku.

Tento rok sa súťaž zameriava na vývojárov, ktorí chcú spropagovať svoje Internet of Things riešenia určené predovšetkým pre firemných zákazníkov a sprístupniť ich širokej verejnosti.

Internet of Things, teda prepojenie jednotlivých zariadení prostredníctvom internetu, je aktuálnym rastúcim trendom, ktorý ľuďom pomáha zjednodušovať život a prácu. Typickým príkladom sú napríklad inteligentné hodinky, autá a nechýbajú ani domáce spotrebiče ako práčka či osvetlenie.

Záujemcovia sa do súťaže môžu prihlásiť od 20. apríla do 25. mája. Nasledovať bude verejné hlasovanie, do finále poputuje 15 aplikácií s najväčším počtom hlasov. Odborná porota napokon vyberie konečného víťaza.

http://www.youtube.com/watch?v=1buSnM99rtc

Čo na súťaž hovorí jej minuloročný víťaz?

„Výhra v súťaži Business Wall of Fame Slovak Telekomu znamenala pre Zelenú poštu príležitosť zviditeľniť sa. Rovnako nám priniesla nové obchodné príležitosti a ďalšie šance posunúť sa ďalej,“ uviedol Adrián Csuba, výkonný riaditeľ spoločnosti Zelená pošta, ktorá poskytuje inovatívne riešenie pri odosielaní elektronickej a klasickej papierovej pošty.

Ceny sú nasledovné:

  1. Najlepšie riešenie získa reklamnú kampaň v hodnote 30 000 € a možnosť stať sa partnerom Telekomu.
  2. Najlepšie medzinárodné riešenie IoT/M2M bude v ôsmich krajinách zapojených do súťaže uvedené na trh ako partner skupiny Deutsche Telekom, s dosahom až k potenciálnym 10,8 mil. firemných zákazníkov. Partnerstvo zahŕňa aj propagáciu na medzinárodnom priemyselnom veľtrhu v hodnote 10 000 €.

Účastníci môžu zvýšiť počet hlasov a šancu na výhru tým, že aktivizujú svoju komunitu. Aj hlasovanie sa môže vyplatiť – hlasujúci z malých a stredných firiem, ktorí vyjadria podporu niektorému riešeniu, môžu vyhrať účasť v marketingovej kampani v hodnote 20 000 €.

Jednotlivé návrhy možno prihlásiť od 20. apríla do 25. mája, hlasovať bude možné od 11. mája do 22. júna 2015. Víťazi súťaže budú vyhlásení 7. júla.

Viac informácií o súťaži, možnostiach účasti, hlasovaní a podmienkach nájdete na www.sienslavybiznisu.sk.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.