Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Allianz obsadil 30. priečku v prestížnom rebríčku finančne najsilnejších značiek Brand Finance Global 500. V rámci poisťovní je tak celosvetovo najsilnejšou značkou, keďže sa spomedzi všetkých poisťovní sveta umiestnila najvyššie.

Toto skvelé umiestnenie potvrdzuje absolútne postavenie a trend neustále rastúcej značky Allianz, ktorá ako jedna z najsilnejších svetových značiek a lídrov v oblasti finančných služieb ukazuje svoje schopnosti multilineárnej globálnej spoločnosti. Hodnota značky Allianz dosahuje podľa najnovšieho Global 500 rebríčka viac ako 45,2 miliardy dolárov (40 mld. eur) a jej rating je na úrovni AAA-.  

Brand Finance Global 500 je najočakávanejší rebríček roka, ktorý už 16-ty raz vyhlasuje 500 najhodnotnejších a najsilnejších svetových značiek vo všetkých sektoroch a krajinách. Jednotlivé značky sú hodnotené v súlade s medzinárodným štandardom pre peňažné oceňovanie značiek ISO:10668 a do úvahy sa berú náklady, výnosy a pozícia na trhu.

Kompletný rebríček 500 najhodnotnejších značiek sveta nájdete na Global 500 2022.

Značky: