A takisto aj cez appku. Allianz – SP komunikuje elektronicky. Hlásenie a celkové vybavenie poistných udalostí sa výrazne zjednodušuje.
Hlásenie poistných udalostí
Klienti nahlasujú poistné udalosti cez on-line rozhranie, či už na webe alebo prostredníctvom aplikácie pre smartfóny a tablety. Nahlasovanie prebieha aj cez telefón. Len skutočne veľmi sporadicky toto niekto robí tradičným papierovým spôsobom.
Klient sa dnes dozvie aj to, v akom stave je jeho vybavenie poistnej udalosti. Dozvie sa, či sa napríklad nečaká na nejakú fotodokumentáciu. V prípade, že také niečo nastane, stačí keď klient odfotí predmet poistnej udalosti a nahrá priamo cez webový rozhranie.
Viktor Cingel, viceprezident rezortu prevádzky informačných technológií Allianz – SP, považuje nahlasovanie poistných udalostí on-line za vlajkovú loď spomedzi služieb poisťovne.
Milan Belica, riaditeľ odboru rozvoja informačných systémov hovorí o neustálom zlepšovaní informačných systémov a služieb pre klienta.
Klient Allianz – SP dokáže zmeny vo svojom živote nahrávať on-line. Príjemnou zmenou je elektronická komunikácia, ktorú klienti vítajú. Služba elektronickej korešpondencie umožní nastaviť heslo tejto elektronickej korešpondencie, zmenu emailovej adresy, kam chce listy (v elektronickej forme) doručovať.
METEO výstraha
Ďalšia služba sú meteorologické výstrahy. Poisťovňa spolupracuje s SHMÚ a rozposiela SMS s varovaním v prípade, že blíži nejaké nebezpečenstvo. Neposiela sa za každou výstrahou a systém je nastavený tak, aby nešlo v konečnom dôsledku o spam. Minulý rok bolo takto odoslaných 160 000 SMS.
Členské výhody
Od septembra zaviedla poisťovňa Allianz Konto. Je to novinka na prístup do elektronického portálu. K získaniu je potrebné podpísať Dohodu o elektronickej komunikácii. Toto je treba urobiť ešte tradičným spôsobom. Buď u obchodného zástupcu alebo na pobočke. Spustené sú dva väčšie balíky služieb – Allianz Club a Konto
Zaujímavosťou je aj priorita rýchlejšej obsluhy klientov Clubu na telefonickej linke. V prípade, že je call centrum preťažené a chce počkať, člen Clubu sa dostanete skôr do poradia k asistentovi poisťovne.
Prečítajte si aj:
Allianz má prvého poisťovacieho chatbota. Vybaví vám poistenie i dovolenku u šéfa cez Messenger