Od 1. januára 2016 posilní rady Slovak Telekomu Andrej Miklánek, ktorý doteraz pôsobil v JOJ Group ako manažér divízie platených kanálov a služieb.
V Slovak Telekome nastúpi na pozíciu manažéra marketingu a vývoja TV služieb. Zodpovedný bude za platformu Magio, jej programovú štruktúru a produktový rozvoj.
„Andrej Miklánek je skúsený manažér s cennými znalosťami slovenského a českého televízneho trhu a online prostredia. Som veľmi rád, že svoje dlhoročné skúsenosti sa rozhodol zužitkovať v Telekome a verím, že aj vďaka nemu ešte viac zvýrazníme našu vedúcu pozíciu v oblasti digitálnej televízie na Slovensku,“ povedal Dušan Švalek, výkonný riaditeľ pre mass market segment Slovak Telekomu.
Andrej Miklánek pracoval od leta 2013 v JOJ Group na pozícii manažéra divízie platených kanálov a služieb. Tri roky pôsobil ako obchodný riaditeľ spoločnosti Mediaresearch pre ČR a SR, realizátora elektronického merania televíznej sledovanosti na českom trhu ako aj merania návštevnosti internetu v Čechách a na Slovensku. Dlhší čas pôsobil v STV, resp. RTVS, kde prešiel viacerými pozíciami od obchodného manažéra, športového redaktora, cez šéfredaktora športového vysielania až po pozície vo vrcholovom manažmente. Ako projektový manažér sa podieľal na spustení programovej služby Trojka, neskôr v JOJ Group participoval na spustení špecializovaných detských programov RiK a Ťuki TV.