Qualcomm a Lofelt pracujú na dodaní univerzálneho haptického softvéru.
Fungovať bude na mobilnej platforme Snapdragon. Novinka pomôže vylepšiť telefóny so systémom Android haptikou novej generácie, ktorá sa využije pre mobilné hry a ďalší mediálny obsah. Prinesie lepšiu synchronizáciu medzi zvukom a vibráciami. Je známe, že iPhony v priebehu rokov získali lepší haptický systém, ktorý sa takisto v priebehu rokov menil. Cieľom nového partnerstva je priniesť do systému Android nový zážitok z jeho používania.
Pred pár rokmi predstavil Apple pre vývojárov pokročilejšie nástroje, pomocou ktorých bolo možné za sprievodu vibrácií simulovať dotyky a kliknutia. Rozhranie API je možné spárovať so zvukovými a hernými akciami, aby používateľ získal „bohatšiu spätnú väzbu„. Teraz sa spoločnosti Qualcomm a Lofelt snažia urobiť niečo podobné pre Android. Spojili sa a vytvorili univerzálny haptický softvérový rámec. Prvé snahy o zavedenie pokročilej haptiky pre Android, boli už v roku 2019, kedy pri vývoji stál Google.
Lofelt na svojom blogu informoval, že výrobcovia Android zariadení budú môcť licencovať softvér a API. Umožnilo by im to začleniť pokročilú haptickú odozvu nielen do svojich produktov, ale aj ďalšieho príslušenstva.
Zdroj: PocketNow
Prečítajte si aj: