Môžu sa do nej bezplatne registrovať používatelia aj predajcovia.

Nová slovenská aplikácia Blyss chce bojovať s ekonomickou krízou, ktorú spôsobila pandémia koronavírusu a pomôcť nakopnúť slovenskú ekonomiku – s dôrazom na pomoc slovenským obchodom.

Zákazníci môžu využívať platformu Blyss prostredníctvom mobilnej aplikácie pre Android a iOS. Predajcovia majú k dispozícii webové rozhranie na stránke login.blyssapp.com, pomocou ktorého si môžu vytvoriť používateľské konto a spravovať svoje kampane.

Podstatná informácia je, že do služby Blyss sa môžete registrovať bezplatne. Platí to pre používateľov aj predajcov. Tí si následne môžu vytvoriť kampaň podľa zadaných požiadaviek a Blyss ju prostredníctvom aplikácie dostane k používateľom.

Aplikácia Blyss

Z pohľadu obchodov je praktické, že Blyss môže nahradiť aj tradičný e-shop a využíva moderné technológie, ako je geofencing pre presnejšie cielenie ponuky na používateľov. V praxi to znamená, že aplikácia osloví používateľov v reálnej blízkosti vášho obchodu a jednotlivé objednávky kompletne sprocesuje.

Z pohľadu používateľa je aplikácia rozdelená do niekoľkých sekcií. Do sekcie karty si môžete uložiť vaše vlastné zľavové alebo darčekové karty, v sekcii poukážky sa nachádzajú ponuky, ktoré ste objavili cez Blyss. Prostredníctvom tejto platformy môžete okrem darčekových kariet získať aj rôzne exkluzívne zľavy alebo ponuky a tie, ktoré vás oslovia, sú dostupné cez obrazovku Uložené.

Platforma Blyss sa aktuálne rozbieha, zaregistrovať sa do nej môžete cez web login.blyssapp.com. Používatelia si môžu stiahnuť mobilnú aplikáciu z App Store a Obchodu Play:

Google Play
App Store

Zdroj: Blyss

Značky:

Roman Kadlec

Roman Kadlec
Testujem inteligentné hodinky, robotické vysávače, smartfóny a herné zariadenia. Sledujte ma na sociálnych sieťach @roman_fitit