Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Viac ako 80 % Slovákov nad 25 rokov má zriadený bankový účet. Hovoria o tom štatistiky Svetovej banky. Bankový účet však už nie je len o samotnom účte, ale v balíku služieb je množstvo ďalších funkcií vrátane napríklad celoročného cestovné poistenia. Ľudia okrem toho majú svoje financie pod kontrolou aj vďaka bezplatnej mobilnej aplikácii ČSOB SmartBanking.

Účet vďaka mobilnej aplikácii stále pod kontrolou

Výbery z bankomatov svojej domovskej banky k účtu sú dnes samozrejmosťou, niektoré balíky služieb však zahŕňajú aj výbery z bankomatov cudzích bánk v rámci Slovenska. Svoj účet a teda financie môžu mať ľudia neustále pod kontrolou prostredníctvom mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Cez svoj smartfón alebo tablet tak môžu napríklad platiť jednoduchým vytvorením QR kódu, robiť úhrady poštových poukážok rýchlym oskenovaním čiarového kódu a najnovšie nemusia prepisovať veľký počet znakov bankového účtu v tzv. IBAN tvare, stačí, keď znaky zoskenujú a dáta sa do mobilnej aplikácie načítajú.

Chcete si presunúť účet? Poradíme ako na to

Ak rozmýšľate nad zmenou banky a chcete si preniesť účet, ponúkame praktické rady ako na to. Existuje tzv. Switching code, ktorý vám tento presun zabezpečí. Ten, kto požiada o presun účtu zo svojej súčasnej banky napríklad do ČSOB, tomu sa zabezpečí, aby na svojom novom účte mal nastavené všetky pravidelné platby, ako aj platby čakajúce na dátum splatnosti. Presun účtu je jednoduchý:

  • otvoríte si nový účet v ČSOB,
  • spoločne s pracovníkom ČSOB vyplníte žiadosť o presun účtu,
  • žiadosť doručíte do svojej súčasnej banky, alebo notárom overenú žiadosť o presun účtu doručí ČSOB priamo do vašej súčasnej banky za vás,
  • oznámite inkasantom svoje nové číslo účtu v ČSOB.

Ďalšie praktické rady:

Overte si, či máte vysporiadané všetky finančné záväzky a povinnosti – napríklad či nemáte účet v debete, prípadne či boli zúčtované všetky platby platobnou kartou. Ak máte na účte peniaze, banka vám ich po vysporiadaní záväzkov prevedie na nové číslo účtu.

SmartÚčet od ČSOB

ČSOB ponúka pohodlné riešenie na správu financií. SmartÚčet môžu mať ľudia neustále pod kontrolou vďaka aplikácii ČSOB SmartBanking. V ponuke k účtu je smartfón Samsung Galaxy S5 Mini, vďaka ktorému si môže klient priamo v pobočke vyskúšať mobilnú aplikáciu, pozrieť, čo všetko umožňuje a nakoniec rovno odniesť domov. Ku každému účtu klient dostane v banke platobnú kartu, ale iba u nás aj smartfón na riadenie svojich peňazí kedykoľvek a kdekoľvek sa práve nachádza.

SmartÚčet je určený najmä pre úplne nových klientov, ale limitovaný počet sme vyčlenili aj pre existujúcich klientov spĺňajúcich bankou definované kritériá. Ide hlavne o klientov využívajúcich ČSOB banku na zhodnocovanie svojich úspor. Konkrétne pre tých, ktorí ešte u nás nemajú bežný účet, hypotekárny alebo spotrebný úver či kreditnú kartu.