Budúcnosť patrí mobilným zariadeniam ako sú tablety či smartfóny.
Spoločnosť Cetelem si nenechala ujsť vlak a na výzvy dnešnej doby sa pripravila viac než dobre.
Časy kedy ľudia pristupovali na internet výhradne z počítačov s veľkými obrazovkami sú nenávratne preč. Súčasnosť a budúcnosť patrí jednoznačne mobilným zariadeniam novej generácie, medzi ktoré môžeme zaradiť smartfóny, tablety či notebooky s rôznymi veľkosťami displejov. Výzvy, ktoré dnešok prináša neradno podceniť a treba byť na ne pripravený.
Vpred s dobou
Spoločnosť Cetelem, ktorá sa zaoberá predajom finančných produktov ako sú úvery či splátkový predaj, si je dobre vedomá rizík, ktoré vyplývajú z nevôle flexibilne reagovať na potreby zákazníkov. Odpoveďou je tak nový responzívny dizajn webu, ktorý je prispôsobený obrazovkám všetkých druhov zariadení, ale hlavne požiadavkám zákazníkov, ktorí nechcú stráviť hodiny administratívou, osobnými návštevami pobočiek či zložitým dokladovaním. Vzhľad samotnej stránky je však len začiatkom úverovania novej generácie.
Cetelem si zaslúži pochvalu za priamočiaru prezentáciu svojich produktov so všetkými dôležitými informáciami na jednom mieste. Akékoľvek zavádzanie zákazníkov absolútne absentuje a všetky podstatné fakty o úvere sú zobrazené ihneď pri používaní úverovej kalkulačky. Tá je zjednodušená na maximum a pozostáva zo štyroch hlavných prvkov: výberu druhu pôžičky a troch interaktívnych posuvníkov, ktoré slúžia na nastavenie výšky úveru, doby splácania a výšky mesačnej splátky.
Pripomíname, že všetky interakcie na webe fungujú bez ohľadu na to, aké zariadenie používateľ práve obsluhuje. Vyplnenie a odoslanie žiadosti o úver nie je problémom z obrazovky smartfónu, tabletu či notebooku bez ohľadu na operačný systém či prehliadač.
Stránka funguje spoľahlivo na iPadoch či iPhonoch s iOS alebo na tabletoch a smartfónoch s Androidom. Web je pritom vždy prispôsobený uhlopriečke a rozlíšeniu displeja použitého zariadenia. Výhodou kvalitného responzívneho dizajnu je aj posun v pageranku najpopulárnejšieho prehliadača Google. Stránky, ktoré touto funkcionalitou disponujú sú pri vyhľadávaní z mobilných zariadení zvýhodňované.
Dôležité informácie na očiach
Už základné zobrazené informácie o pôžičke obsahujú dôležité údaje ako je výška úroku, RPMN a hlavne celková suma, ktorú zákazník za pôžičku počas doby splácania zaplatí. Podobne úprimný a jednoznačný zákaznícky servis je dnes stále skôr výnimkou ako pravidlom. Pozitívom je aj možnosť okamžitého telefonického kontaktu a vybavenia pôžičky jedným dotykom displeja smartfónu.
Rovnako nechýba ani priama možnosť porovnania až troch druhov rôznych úverov. Potenciálny zákazník tak získa okamžitý prehľad o tom, ktoré riešenie je preňho najvhodnejšie. Zisťovanie maximálnych úverových rámcov je takisto otázkou niekoľkých sekúnd. Po zadaní čistého mesačného príjmu, výdavkov, rodinného stavu a počtu vyživovaných detí systém okamžite vyhodnotí žiadateľa a ukáže mu intencie, v ktorých sa môže pohybovať v podobe troch návrhov, ktoré je ale ďalej možné korigovať.
Priamy ťah na bránu
Plusové body si Cetelem zaslúži aj za celkový vzhľad a dizajn webu. Kľúčovými prvkami vystihujúcim celú stránku sú prehľadnosť a jednoduchosť. Zákazník sa zorientuje v priebehu niekoľkých sekúnd, pričom všetky dôležité sekcie sú jasne viditeľné a dostupné na jeden klik či dotyk. Okamžite je tak možné prispôsobiť činnosť na webe svojim potrebám výberom cesty, ktorou sa ísť pri hľadaní vhodného produktu, či už ide o pôžičku, kreditnú kartu, nákup na splátky či poistenie.
Nový web Cetelemu je ukážkovým príkladom zákazníckeho servisu, ktorý je pripravený na rok 2015 a blízku budúcnosť. Špičkový dizajn, jednoduchosť používania a inteligentné prispôsobovanie sa rôznym mobilným zariadeniam sú doplnené o transparentnosť, okamžitú dostupnosť a možnosti vybavenia administratívy online.Tieto vlastnosti portál Cetelemu katapultujú do prvej ligy medzi službami s týmto zameraním.