Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Huawei predstavila v pondelok na online tlačovej konferencii svoj zámer pomáhať globálnym vývojárom uspieť na lukratívnom čínskom trhu s aplikáciami. Nová séria aktivít spoločnosti Huawei zahŕňa politické poradenstvo, lokalizáciu produktu, akvizíciu a monetizáciu. To všetko s jediným cieľom: prekonať bariéry vstupu na čínsky mobilný trh.

Čína je všeobecne považovaná za prvú „mobile-first“ spoločnosť na svete. V Číne žije viac ako 904 miliónov užívateľov mobilného internetu a minulý rok sa počet stiahnutí aplikácií v tejto krajine priblížil k 100 miliardám. A hoci má tamojší trh veľký potenciál, pre vývojárov zámorských aplikácií prináša tiež dlhý zoznam podmienok, ktoré musia ako vydavatelia splniť.

Správa o čínskom mobilnom trhu

Novinkou je dokument, ktorý poskytuje komplexný prehľad o čínskom trhu s aplikáciami. Predstavuje tiež širokú škálu nových iniciatív, ktoré Huawei zavádza s cieľom uľahčiť softvérovým developerom vstup na čínsky trh. Ide predovšetkým o nástroje ekosystému HMS (Huawei Mobile Services), ktorý pomáha skúmať obchodné príležitosti poskytovaním konzultačných služieb, lokalizácie a integrácie či marketingovej podpory. Od minulého roka takto spoločnosť Huawei pomohla viac ako 350 partnerom so vstupom na čínsky trh. Dokument si môžete stiahnuť na tomto odkaze.

Nová online konzultačná platforma 

Huawei tiež uvádza na trh novú online konzultačnú platformu, ktorá pomáha pri orientácii na čínskom trhu. Keďže vývojári často čelia problémom ako voľba užívateľských kategórií či špeciálne požiadavky na ochranu súkromia, údajov a licencovania hier, platforma môže vývojárom pomôcť zadefinovať podmienky a určiť potrebné licencie či dokumentáciu pre rôzne kategórie aplikácií.

Ekosystém Huawei bude navyše podporovať konzultačné služby, ktoré budú vývojárom nápomocné pri získavaní potrebných licencií či certifikátov. Ich prínos bude spočívať tiež v lokalizácii produktu, a to najmä pri testovaní či integrácii HMS. Vývojári môžu využívať rozsiahle marketingové zdroje AppGallery, tretieho najväčšieho obchodu s aplikáciami na svete.

Vysoké nároky čínskych mobilných hráčov

Čínski hráči majú vysoké očakávania, pokiaľ ide o kvalitu hier. Viac ako polovica z nich považuje grafický výkon za veľmi dôležitý faktor a viac ako 40 % zdôrazňuje inovatívne prvky ako kľúčový faktor pri voľbe herných titulov.

Pomocou nástrojov HMS Core môžu vývojári vytvárať vysoko kvalitné tituly, šité na mieru čínskym hráčom. HMS Core poskytuje efektívny grafický modul a rámec, ako je Slim LOD, Scene Kit a komponenty, ako sú Unity a Cocos, ktoré vývojárom pomáhajú zlepšovať grafický výkon na platforme Android.

Ďalšie informácie nájdete na webových stránkach Huawei Ecosystem Partners na adrese https://consumer.huawei.com/en/partners/ alebo na fóre Huawei Developer Forum na adrese https://forums.developer.huawei.com/forumPortal/en/.

Značky: