Čo sme hľadali na Googli v dobe koronakízy?

0

Celkový pohľad

  • Medzi odvetvia najviac postihnuté koronakrízou (marec-máj) patrí cestovný ruch (letenky, hotely), občerstvenie / reštaurácie
  • Medzi odvetvia, ktoré počas koronakrízy rástli (marec-máj), patrí vybavenie domácnosti / záhrady, športové vybavenie / zdravý životný štýl (bicykle, tenisky na behanie)

Trendy na slovenskom Googli, apríl 2020

(medziročné porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka)

  • Fitness doplnky a športové vybavenie – 121 % nárast vo vyhľadávaní
  • Donáška jedla – 99 % nárast vo vyhľadávaní
  • Donáška potravín – 248 % nárast vo vyhľadávaní

Trendy na slovenskom Googli, august 2020

(medziročné porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka)

  • 46 % nárast vo vyhľadávaní v kategórii záhrada, terasa
  • 87 % pokles vo vyhľadávaní v kategórii Last Minute Travel, 44 % pokles v kategórii Air Travel
  • Nárast vyhľadávania pretrváva v kategórii Fitness, 29 % nárast vo vyhľadávaní

Medziročné porovnanie v ďalších tematických kategóriách (august 2020 / august 2019)

  • Reštaurácie – osobný odber a donáška (+30 %)
  • Online nákup potravín & donáška potravín (+42 %)
  • Oblečenie (+28 %)
  • Bežecké tenisky (+42 %)
  • Výživa & diéta (+12 %), Bicykle (+42 %)
  • Filmy (+6 %)
  • Kultúra (Divadlo & Lístky do divadla (-8 %), Filmové festivaly (-39 %))

*Zdroj: Google interný nástroj, Trendy Google

Značky:

O autorovi

Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií a tiež videoreportáží. Snažím sa byť na každej lepšej tlačovke či už na Slovensku alebo v zahraničí. Mám rád fotografovanie a tiež cestovanie.

Pridaj komentár