Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Od 17. do 23. októbra sa Dacia zúčastní výstavy MONDIAL DE L’AUTO na parížskom výstavisku Porte de Versailles. Značka sa nachádza v hale 6 a predstaví svoje modely a vzrušujúce novinky.

Celý rad s úplne novou identitou bude mať svetovú premiéru spolu s nedávno predstaveným koncepčným vozidlom MANIFESTO. Prvýkrát sa do centra pozornosti dostane zberateľská edícia Duster a premiéru bude mať aj prvý 140 HYBRID motor Dacia. Bude tiež vystavený ekologicky navrhnutý  merchandising značky, čo prispieva k skutočne uchvacujúcim zážitkom v stánku, ktorý dôkladne skúma nové smerovanie značky.

VŠETKY MODELY DACIA PREBERAJÚ NOVÚ IDENTITU ZNAčKY

Dacia nedávno začala novú kapitolu, keď prijala novú identitu značky. K dnešnému dňu to zahŕňalo nové logo, ktoré sa objavilo súčasne v rámci celej ponuky (Spring, Sandero, Logan, Duster a Jogger), nových predajných miest, nový dizajn a nové farby. MONDIAL DE L’AUTO v Paríži je miesto, kde Dacia po prvýkrát predstaví tieto vzrušujúce novinky širokej verejnosti. Vystavený bude celý rad vozidiel, ktoré teraz nesú nový emblém – Dacia Link – kde sa elegantné línie „D“ a „C“ spájajú ako články reťaze, čo symbolizuje masívnosť a jednoduchosť. Dacia prostredníctvom svojho loga podčiarkuje svoje hodnoty: základná značka, ktorá je cool, robustná, outdoorová a eco-smart (úsporná a ekologická).

Concept car Dacia MANIFESTO bude mať svetovú premiéru v stánku Dacia.

Hoci MANIFESTO nepredstavuje budúci sériový model, stelesňuje víziu značky Dacia o zásadných, sviežich, silných, cenovo dostupných a ekologických vozidlách. Je to testovacia plocha najnovších inovatívnych funkcií, pričom niektoré z nich skončia v sériových modeloch. MANIFESTO je veľmi kompaktné, ľahké vozidlo, ktoré  je viac agilné ako rýchle a určené do terénu a divočiny. Je to slobodné vyjadrenie vízie Dacia, ktoré slúži ako hmatateľná reprezentácia jej hodnôt a značiek.

So svojím vyťahovacím jediným svetlometom, systémom Media Control a rozhraním príslušenstva YouClip, ktoré bude debutovať na nadchádzajúcej generácii Duster, je MANIFESTO PODSTATNEJŠIE a SVIEŽEJŠIE ako kedykoľvek predtým.

MANIFESTO je SILNÉ a so svojimi bezvzduchovými pneumatikami si dokáže poradiť s každým terénom. Je vodotesný a dá sa ľahko umyť hadicou zvnútra aj zvonka.

MANIFESTO je ECO-SMART, používa Starkle®, jedinečný materiál, ktorý je vyrobený z 20% recyklovaného plastu so škvrnitým vzhľadom. Debut bude mať v rámci ďalšej generácie modelu Duster.

„MAT EDÍCIA“ DUSTER, ZBERATEĽSKÝ AUTOmobil

Od svojho uvedenia na trh v roku 2010 bolo predaných viac ako 2 milióny kusov modelu Duster, ktorý sa stal  ikonickým modelom značky Dacia.

Vzhľadom na požiadavky automobilových nadšencov dostane Duster v stánku Dacia čestné miesto so zberateľskou „Mat Edition“, ktorá je ukážkou osobnosti tohto modelu.

Exkluzívna edícia bude obsahovať jedinečnú zostavu využívajúcu výkonný a efektívny motor TCe 150 s prevodovkou EDC, najlepšiu výbavu Dacia v ponuke a exkluzívnu farbu karosérie. Charakteristický dizajn modelu Duster „Mat Edition“ opäť zvýši príťažlivosť značky so zahájením objednávok na konci roka 2022.

Hybridný motor 140 Čoskoro aj na modeli JOGGER

Motor 140 HYBRID bude predstavený v stánku Dacia ako súčasť demo modelu. Jogger sa budúci rok stane prvým hybridom značky Dacia. Rozširujúci sa rad riešení ECO-SMART teraz po prvýkrát zahŕňa hybridný motor s výkonom 140 koní. Technológia, ktorú si už osvojila Skupina Renault, je pre značku Dacia ďalšou príležitosťou využiť osvedčené komponenty a overenú technológiu.

Predaj je plánovaný na jar 2023.

Hybridný motor 140 Čoskoro aj na modeli JOGGER

Sortiment merchandisingu Dacia zahŕňa batohy, fľaše na vodu, čiapky a pršiplášte. Len to najnutnejšie, čo vám pomôže znovu sa spojiť s prírodou a presadiť hodnoty značky: jednoduchosť, masívnosť a autentickosť. Rad je verný svojej novej identite, využíva recyklované materiály (pršiplášte a batohy vyrobené z recyklovaného polyesteru, čiapky vyrobené z recyklovanej polybavlny) a udržateľné materiály (hliníkové fľaše na vodu).

Celý sortiment merchandisingu je šetrný k životnému prostrediu na každom kroku, od dizajnu produktu až po distribučné kanály. V skutočnosti bude kolekcia dostupná v predajniach v recyklovanom a recyklovateľnom kartónovom displeji, ktorý už obsahuje ďalší sortiment. Snaha značky Dacia zbaviť sa všetkého nadbytočného sa opäť vzťahuje na celý jej hodnotový reťazec.

Objednávky je možné zadávať prostredníctvom vyhradenej stránky elektronického obchodu počnúc otvorením Mondial de l’Auto 17. októbra kliknutím sem. A čo viac, značka Dacia opäť demonštruje svoj ekologicky zodpovedný prístup tým, že online platformu prevádzkuje spoločnosť Infomaniak, poskytovateľ služieb s 360° prístupom k dosiahnutiu uhlíkovej neutrality počas celého životného cyklu nástroja.

Značky: