Dnes sa na pódium Microsoft Inspire 2017 postavil Judson Althoff, Executive Vice President – Worldwide Commercial Business, spolu s Toni Townesovou-Whitleyovou, Corporate Vice President , aby sa podelili o príklady, ako Microsoft a jeho partneri posúvajú digitálnu transformáciu vpred a umožňujú zákazníkom naprieč rôznymi odvetviami dosiahnuť viac.
Microsoft tiež prezentoval prípadové štúdie vrátane spoločností:
- SapientRazorfish, ktorá pomocou PowerBI a Adobe Analytics pomáha kozmetickej firme Sephora vytvárať inteligentnejšie, z big data čerpajúce skúsenosti pre svojich zákazníkov.
- BroadReach, ktorá sa spojila s USAID, aby vyvinula inovatívnu stratégiu na boj s HIV v Južnej Afrike založenú na dátach.
- ProMX, ktorá spolupracovala so spoločnosťou HHPBerlin špecializujúcou sa na požiarnu bezpečnosť a inžinierstvo, aby vylepšili projekt manažmentu a inovácií v oblasti požiarnej ochrany v Nemecku.
- Cubic, ktorá využíva cloud na spojenie sa s viac ako 38 miliónmi cestujúcich, ktorí dochádzajú každý deň do práce po celom svete ako vedúci integrátor platieb a informačných technológií, ktorý sprocesuje 24 miliárd transakcií ročne.
- Track ‘em, platforma, ktorá sleduje dodávateľský reťazec tovaru a iných aktív využitím čiarových kódov, GPS a rádiofrekvenčnej identifikácie spolu s analytikou v reálnom čase a kľúčovými indikátormi výkonnosti prostredníctvom Microsoft’s Power BI dashboard.
Viac o Microsoft Inspire
Microsoft Inspire 2017 a produkty pre nevyhnutnú digitálnu transformáciu firiem
Značky: microsoft