Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Po septembrovom prechode na 3D animáciu Dedoles pokračuje v reklame s obľúbenými škrečkami. Traja hlavní hrdinovia sa tentokrát pripravujú na Vianoce.

“September pre nás znamenal dôležitý posun nielen kvôli zmene vizuálu našich škrečkov. Po prvýkrát sme hlavných hrdinov spotov vyzuli z ponožiek a obliekli do spodnej bielizne. Zmena prebehla nad očakávania. Okrem nárastu predaja reklama dosiahla aj výborné výsledky v post-teste vo všetkých premenných. Už touto prvou kampaňou sa nám podarilo dostať medzi najznámejšie a najviac preferované e-shopy so spodnou bielizňou. Preto pokračujeme v koncepte,” hovorí Martin Mrva, Chief Marketing Officer Dedoles.

Obdobie pred Vianocami je pre internetové obchody tradične najdôležitejšou sezónou roka. Dedoles kampaň odštartoval spotom o škrečkovi, ktorý sa nevie dočkať Vianoc a hľadá schované darčeky. Na Slovensku a v Česku bude reklama nasadená v TV, online, Out of home médiách a rozhlase. Dedoles po prvýkrát využije televíznu reklamu aj v Slovinsku spolu s onlinom a Out of home médiami. Na všetkých trhoch bude reklama podporená PR.

Dedoles pôsobí v 20 krajinách Európy. Po úspechu škrečkov na Slovensku a v Česku ich firma plánuje nasadzovať aj na ostatných trhoch. “Tomu, samozrejme, predchádza analýza vrátane zmerania potenciálu trhu a pre-testu reklamy. Slovinsko vnímame ako experiment. Je to malá krajina, ale trh s oblečením s výrazným farebným dizajnom je tam menej rozvinutý v porovnaní s krajinami, v ktorých sme silní. Získať Slovincov pre farebné ponožky je zaujímavá výzva,” hovorí Richard Mareček, Head of Brand Strategy Dedoles.

 

Značky:

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.