Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Po letnej prestávke pokračuje Dedoles reklamnou kampaňou zameranou na veselú spodnú bielizeň. Hlavnými hrdinami zostávajú tri škrečky tancujúce na chytľavú hudbu. Teraz však prešli „faceliftom“.

V spolupráci s osvedčeným tímom sa Dedoles rozhodol 2D animáciu z predošlých reklám nahradiť 3D verziou. Vďaka tomu by mala reklama vyzerať lepšie, dospelejšie a 3D modely umožnia variabilnejšiu prácu s maskotmi aj v iných médiách. Pri výrobe bola použitá technika motion capture, pri ktorej sa pohyby tanečníka prenášajú na 3D modely škrečkov.

Kampaň bude v septembri nasadená na Slovensku v TV, online a doplnkovo v Out of home médiách. On-line pôjde aj v Českej republike.

„Verím, že si nová reklama získa opäť mnohých priaznivcov,“ hovorí Richard Mareček, Head of Brand Strategy Dedoles. Pre nadšených tanečníkov prebieha na sociálnych sieťach obľúbený tanečný #dedoleschallenge.

Vizitka kampane:

Kreatíva: Somebody & Somebody (Radovan Andrej Grežo a Marian Kolev)
Stratégia: Dedoles in-house
Produkcia: ALIEN studio
Réžia: Martin Marček
Hudba: Fatmusic
Media planning a buying (okrem Facebooku a Googlu): Zenith
Media planning a buying FB a Google: Dedoles in-house

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.