Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Výkup od zákazníkov v Nemecku zaháji Driverama v júli

Driverama, nová online platforma pre výkup a predaj ojazdených vozidiel v západnej Európe, už má nové sídla v Nemecku a Holandsku. Po úspešnom aprílovom začatí činnosti tiež rozširuje svoj rastúci tím, aby bola pripravená na spustenie prvej maloobchodnej pobočky v júli a následnú rýchlu geografickú expanziu.

V nových sídlach Driveramy pôsobia obchodní a projektoví manažéri spoločnosti, ktorí pripravujú štart maloobchodných aktivít. Mestá, kde sídli ústredie spoločnosti pre jednotlivé krajiny, boli starostlivo vybraté tak, aby odrážali sofistikovanú a špičkovú technologickú ponuku spoločnosti Driverama. Nové kancelárie Driverama otvorili v centre Mníchova, meste s dlhou históriou automobilovej výroby a v Amsterdame, ktorý je centrom technologických startupov aj etablovaných technologických spoločností, vrátane holandského ústredia Google.

Driverama vybudovala špičkový tím, v ktorom je už viac ako 80 skúsených profesionálov a má v pláne najať ďalších 200 zamestnancov, ktorí budú kľúčoví pre začatie maloobchodnej prevádzky v Nemecku o niekoľko týždňov. Spoločnosť Driverama, ktorá sa chce odlíšiť od svojej konkurencie zásadným zameraním sa na vysoký štandard starostlivosti o klientov, vytvorila nové pozície ako je „Car Genius“, „Customer Happiness Manager“ a „Delivery Buddy“, ktorých cieľom je miliónom zákazníkov po celom kontinente priniesť spravodlivejší, transparentnejší a ľahší spôsob nákupu a predaja ojazdených vozidiel.

Stanislav Galik, predseda predstavenstva spoločnosti Driverama, uviedol: „Sme nadšení, že môžeme oznámiť začatie prevádzky našich nových centrál v Mníchove a Amsterdame, dvoch pre nás veľmi dôležitých miest. Je to pre nás dôležitý míľnik pri príprave na začatie maloobchodných aktivít. Ďalším krokom je teraz nábor špičkových talentov pre celé spektrum našich aktivít – od IT špecialistov a špičkových odborníkov na dátovú analýzu, až po projektových manažérov a „automobilových géniov“ – teda kolegov,  ktorí budú mať vedomosti, nadanie a zručnosti potrebné na to, aby našim zákazníkom zaistili skutočne jedinečný zážitok z nákupu a predaja ich vozidiel.“

Čerstvo prijatý „Car Genius“, Simon Sperl, vysvetľuje, čo jeho nová rola obnáša: „Moja úloha je jednoduchá – starám sa o to, aby bol zákazník spokojný s celým procesom predaja či nákupu, už od prvého kontaktu až do odchodu z mikropobočky. Najpodstatnejšie je, aby všetko prebehlo hladko a férovo. Zákazník musí mať o vozidle k dispozícii všetky informácie, ktoré potrebuje. Keď auto naopak vykupujeme, je mojou úlohou vozidlo starostlivo skontrolovať a zdokumentovať.“ Prvú pobočku, ktorá zaháji výkup vozidiel, plánuje Driverama otvoriť v júli v Nemecku.

Driverama je najnovšia online platforma pre výkup a predaj ojazdených vozidiel v západnej Európe. Činnosť začne v Nemecku, s viac ako 5 000 vozidlami na sklade. Počas roka chce expandovať na 11 západoeurópskych trhoch a stať sa vôbec prvým obchodníkom s ojazdenými autami bez hraníc. Driverama je nová značka, koncept a obchodný subjekt, ktorý bol spustený a vyvinutý spoločnosťou AURES Holdings. Kombinuje to najlepšie zo všetkých kanálov v maloobchode s ojazdenými vozidlami – takmer tridsať rokov skúseností, know-how a fyzickú infraštruktúru siete autocentier AAA AUTO, modernú dátovú analýzu a aplikácie s prvkami strojového učenia, umelej inteligencie, vrátane vlastných algoritmov pre vyhľadávanie najvýhodnejších ponúk vozidiel.

 

Značky: