Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť e-learnmedia predstavila svoje nové logo.

Je ľahko čitateľné, identifikovateľné a prináša väčšiu kreatívnu slobodu pri aplikáciách. „Po jedenástich rokoch sme vnútorne cítili, že naša vizuálna identita začína byť prekonaná,“ vysvetľuje dôvody pre zmenu CEO spoločnosti Juraj Gabrhel.

Zadanie bolo rozšírené aj na úpravu vizuálu kľúčového eventu e-learnmedia CAFÉ (Client Advisory Forum Event), ktoré vychádzalo z pôvodného loga. Cieľom bolo vytvoriť logá, ktoré vzájomne spolupracujú, no sú odlíšiteľné. Redizajn pripravilo štúdio Waterfall.

„Cieľom bolo vytvoriť zapamätateľnú značku pre e-learnmedia, vyhovujúcu dnešným štandardom pre printové a digitálne média. Riešením je typografické logo s dôrazom na špecifický symbol e,“ vysvetľuje Jakub Lysý z Waterfall-u.

Práve špecifické e má ambíciu stať sa ikonickým prvkom loga, ktoré umožní jeho rýchlu čitateľnosť a širokú variabilitu použitia. „Zavináč v podobe e upúta pozornosť. Ide totiž o všeobecne známy znak, no modifikovaný iným písmenom, dobre sa s ním pracuje v každej aplikácii. Zároveň jasne odkazuje na ambíciu e-learnmedia pôsobiť v digitálnom svete edukácie,“ dodáva Gabrhel.

Spoločnosť e-learnmedia je popredný poskytovateľ riešení technológiami podporovaného vzdelávania a rozvoja na Slovensku. Vďaka mixu služieb, elektronického vzdelávacieho obsahu a vhodného softvéru dokáže svojim zákazníkom poskytovať plnohodnotné e-learningové riešenia na kľúč. Vizitkou je viac ako 100 000 používateľov a vyše 4 000 titulov interaktívneho vzdelávacieho obsahu.

Značky: