Bude potrebná interakcia zo strany používateľov.

Pred dvoma rokmi začal Facebook priamo od používateľov požadovať spätnú väzbu k obsahu, ktorý vidia na Informačnom kanáli. Boli sme tak zvyknutí na kanál, ktorý zobrazuje iba príspevky o našich skupinách, príspevky priateľov atď. Avšak Facebook začal tento zobrazovaný obsah upravovať.

Spätná väzba pomáha platforme pochopiť a vylepšiť, aký typ obsahu by mala zobraziť. Keďže vývoj nezastavíme, spoločnosť teraz ide o krok ďalej. Globálne spúšťa podrobné prieskumy, napríklad to, aký inšpiratívny bol konkrétny príspevok. Pýta sa tiež, či určitá téma aj konkrétneho používateľa zaujíma.

Facebook už používa určité parametre a faktory na rozhodovanie o tom, čo ukáže používateľom v sekcii News Feed. Rezervy je však stále badať. Spoločnosť sa preto snaží, aby bola inteligentnejšia ako kedykoľvek predtým. Najlepším spôsobom, ako to dosiahnuť, je zhromaždiť ešte viac reakcií od používateľov a pokúsiť sa vybudovať na platforme nový prvok založený na AI.

Zdroj: GizChina

Na základe reakcií používateľov a zhromaždenej spätnej väzby sa vybrané príspevky budú zobrazovať vo vrchnej časti kanála. Facebook sa tiež pýta, či chce používateľ viac alebo menej príspevkov o konkrétnej téme. Platforma navyše obmedzuje príspevky, ktoré obsahujú negatívne reakcie, napríklad hnev.

Facebook čoskoro aj uľahčí skrytie konkrétneho príspevku z News Feed tlačidlom X, ktoré bude zobrazené v hornej časti príspevku. Na základe reakcií používateľov sa bude môcť informačný kanál na Facebooku jednoducho prispôsobiť bez toho, aby to používateľa vyrušovalo.

Zdroj: GizChina

Prečítajte si aj:

Čo je to Telegram?

Značky:

Peter Hupka

Peter Hupka
Každý deň sledujem aktuálne dianie v technologickom svete a vyberám tie najzaujímavejšie témy pre náš web.