Cieľom spoločnosti nie je blokovať všetku reklamu, ale zamedziť zobrazovaniu tej agresívnej.

Nová funkcia blokovanie reklám v prehliadači Google Chrome je dostupná od dnešného dňa. Nezruší automaticky všetky reklamy, avšak zameria sa primárne na blokáciu celostránkových reklám, blikajúcich reklám či reklám, ktoré automaticky prehrávajú zvuk. Na tento blokátor tak môžu doplatiť najmä webové stránky, ktoré zúfalými spôsobmi sa snažia maximalizovať svoje príjmy.

Vyhodnocovanie jednotlivých typov reklám a ich následne označenie ako zlej reklamy zabezpečuje Koalícia pre lepšiu reklamu. Nejedná sa teda o subjektívny názor Google, ktorý by sa tak mohol snažiť blokovať reklamu konkurenčných reklamných sieti.

Návštevníci stránky so zlou reklamou, ktorá bola zablokovaná, budú automaticky upozornení malou lištou na to, že na stránke bola zablokovaná reklama. Dostanú však možnosť ju povoliť.

Mnoho zo stránok, konkrétne až 42%, ktoré ešte pár dní dozadu nespĺňali štandardy ich dnes už spĺňajú. Je to teda skvelou správou, že mnoho majiteľov stránok sa rozhodlo dodržovať pravidlá pred hľadaním riešení ako ich obísť.

Zdroj: CultOfMac

Prečítajte si aj:

Google Chrome začne automaticky blokovať otravnú reklamu od februára 2018

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.