Spoločnosť Hisense, globálny technologický líder a jeden z najväčších výrobcov televízorov na svete, usporiadala dňa 15. apríla 2025 v Prahe tlačovú konferenciu, na ktorej predstavila nový modelový rad televízorov s označením „Q“ pre rok 2025. Novinky nadväzujú na celosvetovú premiéru, ktorá prebehla na veľtrhu verejnosti aj technologických nadšencov, a teraz prichádzajú aj na slovenský trh.

Technologická špička: rad Q definuje novú éru televízneho zážitku

Nové modely Hisense Q prinášajú to najlepšie z technologického vývoja v oblasti televízorov. Pýši sa nielen využitím umelej inteligencie pre vylepšenie obrazu a zvuku, ale aj výkonom prispôsobeným aj tým najnáročnejším užívateľom. Kombinujú najnovšie inovácie v oblasti Mini-LED displejov, vysokého jasu, rýchlej obnovovacej frekvencie a inteligentných funkcií, ktoré uspokoja ako bežných divákov, tak technologických nadšencov i vášnivých hráčov.

Srdcom nového radu je procesor Hi-View Engine PRO, ktorý pomocou umelej inteligencie analyzuje scénu v reálnom čase a optimalizuje obraz podľa obsahu – či už sledujete šport, film, alebo hráte videohru. Samozrejmosťou je aj podpora všetkých najmodernejších HDR štandardov. Nové modely disponujú obnovovacou frekvenciou až 165 Hz, čo ocenia predovšetkým hráči a fanúšikovia dynamického obsahu.

Hisense televízor U8NQZdroj: Hisense

Hisense kladie dôraz aj na prémiový zvukový zážitok, a preto vybrané modely ponúknu integrovaný systém Dolby Atmos so špičkovou 6.2.2.kanálovou audio konfiguráciou a zabudovaným subwooferom, ktorý bol vyladený v spolupráci s renomovanými audio inžiniermi zo spoločnosti Devialet. Herní nadšenci ocenia podporu technológie AMD FreeSync Premium PRO, herný režim Game Mode Ultra, plné rozhranie HDMI 2.1 schopné prenosu 165 Hz obrazu a mnoho ďalších technologických funkcií, ktoré zaisťujú plynulé zobrazenie aj v tých najrýchlejších scénach.

Na konferencii bolo možné zblízka prezrieť a vyskúšať niekoľko kľúčových modelov nového radu – od prémiových televízorov UX a U8Q až po výkonné modely vyššej strednej triedy, ako sú U7Q Pro, U7Q, E8Q, E7Q Pro a ďalšie.

Okrem modelov radu Q bol prvýkrát v Českej republike verejne predstavený aj dizajnový model Canvas TV, ktorý prináša moderné poňatie televízora ako umeleckého diela – s matným panelom, minimalistickým rámčekom a možnosťou zobrazovania digitálneho obsahu v režime „galérie“.

Dizajn a inteligentné funkcie pre modernú domácnosť

Televízory Hisense Q zaujmú aj svojim tenkým rámčekom a minimalistickým dizajnom, ktorý elegantne zapadne do akéhokoľvek interiéru. Novinkou je prepracované užívateľské rozhranie systému VIDAA U9, ktoré je rýchlejšie, prehľadnejšie a prináša integráciu obľúbených streamovacích služieb, vrátane Netflix, Disney+, Apple TV+, YouTube, Amazon Prime Video, SkyShowtime alebo slovenských služieb, ako sú Oneplay, Prima+, AntikTV, Skylink Live TV, Max a ďalšie.

Novinkou je funkcia multiview pre sledovanie obsahu z dvoch zdrojov naraz alebo podpora štandardu Matter na komunikáciu so smart zariadeniami aj iných značiek.

Televízie podporujú hands-free hlasové ovládanie VIDAA voice v slovenskom jazyku a vďaka aplikácii VIDAA Smart Control umožňujú jednoduché ovládanie aj prostredníctvom mobilných zariadení.

Prvýkrát v histórii: Hisense, oficiálny partner EURO 2024, je exkluzívnym dodávateľom obrazoviek pre VARZdroj: Hisense

Jan Koller zostáva ambasádorom značky aj v roku 2025

Hisense zároveň potvrdila, že aj v roku 2025 zostáva Jan Koller ambasádorom značky. Jeho silné športové meno a pozitívne vnímanie medzi českou verejnosťou bude hlavnou tvárou kampane značky Hisense pre Majstrovstvá Európy UEFA U21 2025 a podporí aj ďalšie komunikačné aktivity tohto roku.

„Ján je nielen ikonou českého športu, ale aj človekom, ktorý reprezentuje hodnoty značky – spoľahlivosť, silu a férový prístup,“ uviedla Markéta Haraldsson, brand manažérka Hisense pre Českú a Slovenskú republiku počas konferencie.

Hisense pokračuje v globálnom športovom partnerstve

Spoločnosť tiež predstavila svoje tohtoročné sponzorské aktivity, medzi ktoré patria Majstrovstvá Európy UEFA U21 2025 a FIFA Club World Cup 2025, ktorý sa tento rok uskutoční v novom formáte s účasťou najlepších klubových tímov sveta.

V Českej republike Hisense pokračuje v úspešnej spolupráci s futbalovým klubom SK Slavia Praha, podporuje mladých futbalistov v rámci celoštátnej súťaže Planeo Cup a zapája sa do ďalších športových aktivít.

Hisense si v posledných rokoch vybudovala silnú pozíciu ako partner vrcholových športových podujatí. Táto stratégia prináša značke nielen globálnu viditeľnosť, ale zároveň umožňuje fanúšikom spojiť sa so značkou v emocionálne silných momentoch, ktoré šport prináša.

Televízor Hisense 65E7NQ vás nevyjde draho ani počas používaniaZdroj: Hisense

Budúcnosť televízie podľa Hisense

Nová rada Q ukazuje smer, ktorým sa značka Hisense vydáva – smerom k technologicky vyspelému, vizuálne atraktívnemu a užívateľsky prívetivému zážitku. Či už si diváci vyberajú televíziu podľa výkonu, designu alebo šikovných funkcií, modely Hisense im ponúkajú komplexné riešenie pre modernú domácnosť.

Spoločnosť zároveň potvrdila, že sa aj naďalej bude sústrediť na posilňovanie svojej pozície v Európe, rozširovanie produktového portfólia a na komunikáciu, ktorá je úzko prepojená s tým, čo ľudia milujú – technológie, šport a spoľahlivosť.

Článok vznikol v spolupráci so spoločnosťou Hisense.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.