Značka HONOR rada podporuje mladé talenty. Z toho dôvodu sa spojila s kreatívnou agentúrou Grey a vytvorila špeciálny program pre mladých kreatívcov Stand Out With HONOR.
Vybraní kandidáti získajú stáž v ikonickej kreatívnej agentúre, ktorá zbiera ocenenia po celom svete. Navyše získajú super výkonný notebook HONOR MAGICBOOK Pro alebo novinku, fitness hodinky HONOR Watch ES.
Projekt pre kreatívcov Stand Out With HONOR
Rok 2020 je naplnený neistotou a pre čerstvých absolventov je boj o prácu tvrdší než inokedy. HONOR práve teraz dáva šancu tým najtalentovanejším. Do projektu „Stand Out With HONOR“ sa až do 17. novembra 2020 mohli prihlásiť kreatívci z celého sveta. Práve teraz sa projekt preklopil do 2. kola, keď sa 10 finalistov zúčastní finálneho výberového konania. Tí najlepší získajú stáž v ikonickej kreatívnej agentúre Grey.
- kolo je v plnom prúde
V 1. kole vybrala porota zo všetkých prihlásených umeleckých kúskov 10 najzaujímavejších. Do 13. decembra prebieha 2. kolo. Úlohou je vytvoriť pomocou HONOR MagicBook Pro a kreatívneho softvéru Affinity netradičný životopis. Potom každý z prihlásených absolvuje virtuálne pohovory s agentúrou Grey, na základe ktorých porota 21. decembra vyberie 2 víťazov.
Lákavé ceny: platená stáž v prestížnej kreatívnej agentúre Grey a top produkty HONOR
V hre je štvortýždňová platená stáž v prestížnej kreatívnej agentúre Grey a produkty značky HONOR, ako sú našľapané notebooky HONOR MagicBook Pro, MagicBook 14 a inteligentné hodinky HONOR ES.
Kreatívna agentúra, ktorá vystupuje z radu
Kreatívna agentúra Grey patrí v reklame a marketingu medzi svetové špičky. Pôsobí v 86 krajinách sveta. S heslom „Grey Famously Effective Since 1917“ agentúra neustále prekračuje nové možnosti brandovej komunikácie naprieč všetkými platformami. Mnohými cenami ohodnotené práce agentúry Grey rezonujú v pop kultúre, vedia vytvárať ikonické značky a dlhotrvajúce prepojenia s koncovými zákazníkmi. V roku 2015 bola vyhlásená za celosvetovú agentúru roka.
Porotu tvoria uznávaní kreatívci z celého sveta
HONOR sa spojil so skupinou svetových kreatívnych umelcov, ktorí patria medzi špičku vo svojom odbore. Ich úlohou bolo hodnotiť prihlásené práce a autori tých desiatich najlepších sa môžu tešiť aj na ich cenné rady a tipy, ako počas pohovoru čo najviac zapôsobiť. V porote nechýbajú ani riaditeľky kreatívnej agentúry Grey Francisca Maass z Nemecka a Laura Jordan Bambach z Veľkej Británie.