Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Huawei odštartovala 31. 7. prázdninovú kampaň pod názvom Dodaj letu šťavu.

Počas nej odmeňuje zákazníkov pri kúpe smartfónu z rodiny P10 (P10, P10 lite alebo P10 Plus) užitočným príslušenstvom na cesty v hodnote až 125 eur. Navyše môžu vyhrať atraktívne ceny vo fotosúťaži na Instagrame a tiež sa inšpirovať zaujímavými letnými tipmi na microsite www.dodajletustavu.sk.

Svieže príslušenstvo na toto leto

Na zaslúženej letnej dovolenke nesmie chýbať high-tech smartfón s kvalitným fotoaparátom, akým je i Huawei P10. Pri jeho kúpe môžu zákazníci získať v období od 31. 7. až do 17. 9. darčeky ideálne na letné cestovanie – štýlovú powerbanku, super rýchlu autonabíjačku alebo špeciálny tripod, ktorý kombinuje funkcie statívu a selfie tyče.

Ku sviežej verzii P10 lite získajú užívatelia zdarma powerbanku. K prémiovému modelu P10 pribalí predajca navyše aj rýchlu autonabíjačku Huawei AP38 s dvoma vstupmi, takže môžu nabíjať dva telefóny súčasne.

Keď ale zapoja iba jeden, nabije sa na 50 % len za 30 minút nabíjania. Zástrčka má elegantný sivo-čierny dizajn, ktorý bude v aute pôsobiť ako štýlový doplnok.

Pri kúpe najvyššieho modelu P10 Plus pribudne jeho novému majiteľovi do výbavy okrem spomínaných darčekov aj tripod s duálnou funkciou selfie tyče a klasického statívu. Zložený tripod zaberá len 18 centimetrov, ale natiahnuť sa dá až na pol metra. Môže sa tak stať užitočným pomocníkom napríklad v letnej fotosúťaži pod heštegom #DodajLetuStavu.

Instagramová súťaž a inšpiratívne letné čítanie

Za selfie či večernú panorámu mesta na Instagrame s označením #DodajLetuStavu majú užívatelia šancu získať štýlové auto Jeep Wrangler na víkend s plnou nádržou alebo jeden z pätnástich telefónov.

Tretí najväčší výrobca telefónov tiež pripravil kampaňovú microsite www.dodajletustavu.sk s užitočným obsahom pre cestovateľov či milovníkov jedla. Dozvedia sa tu napríklad ako zabiť nudu na letisku, ako sa stať úspešným instafoodloverom či letné tipy od známych osobností.

Kampaň je aktívna v online a sociálnych médiách, za obsahom stojí agentúra Social Sharks, mediálnu komunikáciu zabezpečuje PR.Konektor.