Významná svetová poradenská spoločnosť pre značky Interbrand uverejnila svoj rebríček „Best Global Brands Report“ za rok 2017.
Potvrdila, že Huawei postúpil na 70. miesto, čo je o dve priečky vyššie v porovnaní s rokom 2016. Hodnota značky poskytovateľa informačných a komunikačných riešení vzrástla za posledný rok o 14 percent na približne 6,676 miliardy USD.
Od debutu Huawei v roku 2014, kedy bol zaradený do rebríčka Interbrand ako prvá čínska značka, jeho pozícia neustále stúpa.
Spoločnosť Interbrand, založená v roku 1974, je najväčšou integrovanou poradenskou firmou na svete so zákazníckou základňou, ktorá zahŕňa približne dve tretiny podnikov z rebríčka Fortune 100. Jej výročné ocenenie „Best Brands Ranking“ je vo svete uznávané a bežne sa používa ako ukazovateľ celosvetovej hodnoty značky.
Rebríčku Top 100 „Best Global Brands Report“ aj naďalej dominujú technologické značky. Ako technologická spoločnosť sa Huawei zaviazal k neustálemu zdokonaľovaniu v oblasti výskumu a vývoja. Jeho postup je preto dôkazom vedúceho postavenia v oblasti technológií a rastúceho globálneho vplyvu.
Podľa Interbrand urýchľuje Huawei globálne digitálne transformácie a vytvára lepšie prepojený svet prostredníctvom budovania kvalitnejších sietí. To prispelo aj k rýchlemu nárastu hodnoty značky a zdôrazňuje celosvetovú silu spoločnosti.
Hodnota Huawei sa naďalej zvyšuje prevažne kvôli stálemu rastu výkonnosti a výraznému prieniku na trh spotrebnej elektroniky. V prvej polovici roka 2017 sa dodávky jej smartfónov zvýšili medziročne o 20,6 percent na 70,01 milióna predaných kusov. Tento nárast prevyšuje priemer v odvetví. Prémiová vlajková loď HUAWEI P a smartfóny z rodiny HUAWEI Mate sa stávajú čoraz populárnejšími na celom svete a posilnili aj svoj vplyv vo vyššom segmente.
Podľa priemyselných analytikov z International Data Corporation (IDC) sa vďaka objemom dodávok smartfónov v 2. štvrťroku 2017 stal z Huawei najväčší výrobca v Číne. Celosvetový podiel spoločnosti na trhu s inteligentnými telefónmi sa taktiež zvýšil na 11,3 percenta, čo predstavuje nárast oproti rovnakému obdobiu minulého roka o 9,8 percenta. Z toho minimálne 1 percento získala spoločnosť z pôvodných užívateľov značky Apple.
Najnovší prieskum analytickej spoločnosti Counterpoint z júla tohto roku predstavil Huawei ako svetovú dvojku, po tom, čo prekonal v júni a júli 2017 globálne predaje konkurenčného Apple.
Okrem nového radu smartfónov priniesla spoločnosť Huawei tri PC produkty značky MateBook, ktoré kombinujú štýlový a kompaktný dizajn so silným výkonom. Od uvedenia získala nová rodina HUAWEI MateBook uznanie zo strany médií aj spotrebiteľov. Spoločnosť Huawei je naďalej akceptovaná mnohými uznávanými inštitúciami a zaraďovaná do najrenomovanejších rebríčkov na svete. V najnovšom zozname Fortune 500 bola po prvýkrát zaradená do zoznamu Top 100, keď vyskočila zo 129. na 83. priečku. Spoločnosť bola navyše zaradená v roku 2017 ako jediná čínska značka v najvýznamnejšom svetovom zozname značiek Forbes.