Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

mBank prichádza s ďalšou užitočnou funkcionalitou – do svojej mobilnej aplikácie a internet bankingu pridala nový filter v histórii transakcií „Karta uložená u obchodníka“.

„Vďaka tomuto novému filtru naši klienti získajú prehľad o všetkých transakciách u obchodníkov, ktoré prebehli v režime s uloženými údajmi ich platobnej karty. Môžu sa tak napríklad prihlásiť do svojho profilu v danom e-shope a kartu z neho odobrať,“ vysvetľuje Michal Staněk, produktový manažér platobných kariet mBank.

Pokiaľ klient nakupuje u obchodníka pravidelne a dôveruje mu, uloženie karty mu platby zjednodušuje. Nemusí totiž pri každom ďalšom nákupe odpisovať jej detaily. Stačí, keď si vyberie kartu, ktorú má u obchodníka uloženú a s ňou pohodlne nákup uhradí.

Pri vykonaní platby v niektorých e-shopoch však klient môže veľmi ľahko prehliadnuť, že k uloženiu údajov karty došlo. „Naším cieľom je poskytnúť klientom také nástroje, ktoré im umožnia bezpečne a pohodlne používať svoju platobnú kartu v online prostredí a aktívne ju spravovať a kontrolovať. Jedným z nich je aj tento nový filter,“ dodáva Michal Staněk.

K filtru sa klient dostane jednoducho priamo vo svojej mobilnej aplikácii či internet bankingu. Stačí keď si v sekcii platby otvorí históriu transakcií a klikne na záložku „Typ“.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.