Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Klienti mBank svoje požiadavky teraz vyriešia okamžite prostredníctvom chatu v internet bankingu.

Činnosti, ktoré ľudia vykonávajú v internet bankingu často, sa im postupne zautomatizujú. Pokiaľ ale niektoré úkony robia len občas alebo úplne prvýkrát, môže sa stať, že nebudú vedieť ako na to. mBank sa svojim klientom neustále snaží správu ich financií uľahčovať a pravidelne prináša rôzne nové a užitočné funkcionality. Do internet bankingu teraz pridala chat, vďaka ktorému budú mať klienti možnosť vyriešiť väčšinu svojich požiadaviek rýchlo a jednoducho z pohodlia domova bez toho, aby museli volať na mLinku či navštíviť pobočku.

V chate s nimi budú komunikovať reálne osoby – experti mBank, nejde teda o žiadne automatické odpovede. Okno s chatom sa navyše zobrazí na každej stránke internet bankingu, klienti tak môžu riešiť svoj dotaz a zároveň napríklad vykonávať platby, čo im ušetrí čas. Ku konverzácii je možné sa kedykoľvek vrátiť vďaka uchovávaniu histórie. Chat je absolútne bezpečný a správy v ňom vidí len klient a operátor.

S mBank sa tak klienti budú môcť pri riešení svojich požiadaviek spojiť rýchlejšie a pohodlnejšie ako kedykoľvek predtým.

 

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.